Органи юстиції повідомляють

26.06.2017

                                                       Функціонування веб-порталу

                   “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”

З метою підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та якості обслуговування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції відповідно до Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронний цифровий підпис”, “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”, визначено механізм подання фізичними особами до відділів державної реєстрації актів цивільного стану заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет з використанням веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”.

Веб-портал є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

Відтепер, фізична особа зможе подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану наступні заяви: про державну реєстрацію шлюбу, про державну реєстрацію розірвання шлюбу, про державну реєстрацію зміни імені, про внесення змін до актового запису цивільного стану, їх поновлення та анулювання, про повторну видачу свідоцтв та витягів з державного реєстру актів цивільного стану громадян, або звернення щодо їх формування.

Вищенаведені заяви повинні містити електронний цифровий підпис фізичної особи та бути підписаним під час її особистого звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану.

Також, даним програмним забезпеченням передбачена можливість здійснювати сплату державного мита за послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, плату за послугу щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також оплату платних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану.

Для реалізації даних послуг заявники повинні зареєструватися на Веб-порталі “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”. Доступ до електронних послуг Веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача. Реєстрація користувачів здійснюється шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій обов’язково вказуються такі дані: прізвище, ім’я, по батькові, логін, адреса електронної пошти.

З використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може:
1) заповнити заяву, передбачену законодавством у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, звернення для їх подальшого надсилання безпосередньо засобами Веб-порталу до відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

2) надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;

3) здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;
4) оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;

5) отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

 

22.06.2017……………………………………..

3886(WFItem-0

3887(WFItem-0)

3888(WFItem-0)

3889(WFItem-0)

16.06.2017……………………………………….

ВІДМІНА ШТАМПІВ

ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ШЛЮБУ ТА

ПРО РОЗІРВАННЯ ШЛЮБУ

З 1 жовтня 2016 року в Україні більше не ставляться штампи у паспорти наречених про державну реєстрацію шлюбу. Також свідоцтво про шлюб буде видаватися молодятам у подвійному екземплярі.

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» були внесені зміни до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

Зміни стосуються оформлення документів про державну реєстрацію шлюбу та про реєстрацію розірвання шлюбу.

Відтепер під час реєстрації шлюбу свідоцтва про шлюб будуть видаватися і чоловікові, і дружині, а не одне на двох, як це було раніше. Окрім цього у паспортах подружжя не буде робитися відмітка із вказівкою прізвища, імені, по-батькові та року народження дружини чи чоловіка.

Також не буде ставитися штамп про розірвання шлюбу із зазначенням прізвища, імені, по-батькові та року народження особи із якою розірвано шлюб, як у випадку розірвання шлюбу відповідно до рішення суду, так і у випадку розірвання шлюбу в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

3734(WFItem-0)

3732(WFItem-0)

3735(WFItem-0)

3735(WFItem-0) 3734(WFItem-0) 3730(WFItem-0)

 

 

 

12.06.2017………………………………………….

3613

36173627

3618

3615

 

02.06.2017………………………………………….

Метод._рекомендації_оформлення_переліку_актів

2274

 

02.06.2017…………………………………………..

Порядок видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану

 особам, засуджених до позбавлення волі

Особи, які відбувають покарання в місцях позбавлення волі мають право на повторну  видачу  свідоцтв  про  державну реєстрацію актів цивільного стану щодо себе, батьків, дітей (незалежно від віку дитини). Особам, яким  виповнилося  16  років,  свідоцтва про державну реєстрацію актів  цивільного  стану  може  повторно  видаватися  за наявності паспорта (паспортного документа).

Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям,   у   тому   числі  й  усиновленим,  та  їх  законним представникам,  близьким  родичам  померлого  (братам  і  сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом.

Особі, позбавленій   батьківських   прав,    свідоцтва    про народження дітей повторно не видаються.

Після припинення шлюбу внаслідок  його  розірвання  свідоцтва про  шлюб  повторно  не  видаються.  У  таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної  реєстрації  актів  цивільного стану  видає  витяг  з  Державного  реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

Свідоцтва про  державну  реєстрацію  актів  цивільного  стану можуть повторно видаватись  на  підставі  нотаріально  посвідченої довіреності.

У заяві щодо повторної видачі відповідного свідоцтва  про   державну   реєстрацію   акту   цивільного   стану зазначаються:   прізвище,  власне  ім’я,  по  батькові  та  адреса заявника;  прізвище,  власне ім’я,  по батькові особи,  щодо  якої запитується  свідоцтво;  яке  необхідне  свідоцтво;  коли  і  яким органом  державної  реєстрації  актів  цивільного  стану  складено актовий  запис  цивільного  стану;  мета запиту цього свідоцтва та проставляється особистий підпис заявника.

Якщо витребовується  свідоцтво  про народження,  то додатково зазначаються прізвище, власне ім’я, по батькові батьків.

При витребовуванні  свідоцтва  про  шлюб або розірвання шлюбу зазначаються прізвища, власні імена, по батькові обох з подружжя.

За заявою засудженого щодо повторної видачі  відповідного  свідоцтва  про державну реєстрацію акту цивільного стану, яка надійшла поштою, свідоцтво надсилається в 15-денний  строк  до  відділу  державної реєстрації  актів  цивільного стану України за місцем знаходження адміністрації  установи  виконання покарань, у   якій   утримується   засуджена  особа та направляється супровідний лист до адміністрації установи виконання покарань. Отримати повторне свідоцтво може представник адміністрації установи на підставі довіреності.

23.05.2017…………………………………………….

ст. 12 Конвенції про захист прав людини

22.05.2017………………………………………………

Методичні рекомендації Процедура підготовки документів, кі подаються разом з НПА.FR12

22.05.2017………………………………………………..

Проставлення апостиля відділами

 державної реєстрації актів цивільного стану України

Документи про державну реєстрацію актів цивільного стану, які складені та мають юридичну силу на території України, можуть бути використані на території іншої держави після їх відповідного засвідчення, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

На даний час найбільш поширеним способом оформлення документів для їх можливого використання за кордоном є проставлення апостиля, передбаченого Конвенцією, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, яка була підписана в Гаазі (Королівство Нідерланди) в 1961 році.

Відповідно до частини другої статті 3 Конвенції дотримання формальної процедури не може вимагатися державами-учасницями Конвенції, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують дану формальну процедуру або звільняють сам документ від легалізації.

Слід зауважити, що деякі міжнародні договори України відміняють потребу будь-якого додаткового засвідчення офіційних документів, що подаються в установи держав-учасниць такого Договору у зв’язку з розглядом цивільних та кримінальних справ.

Документи, які представляються на території з однієї з держав-учасниць Конвенції, звільняються від консульської легалізації як формальної процедури, що вимагала обов’язкового посвідчення документів компетентними органами України з подальшим засвідченням в консульській установі держави, на території якої документ має бути представлений.

Єдиною формальною вимогою, яка має місце при застосуванні Конвенції, є проставлення апостиля компетентним органом України для представлення на території держав-учасниць Конвенції. Апостиль засвідчує справжність підпису особи під документом і автентичність відбитку печатки або штампа, яким скріплено відповідний документ.

Управління державних реєстрацій Головних територіальних управлінь юстицій Міністерства юстиції України відповідно до покладених завдань надають адміністративну послугу щодо проставлення апостиля на офіційних документах, виданих структурними підрозділами головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції.

Статтею 5 Конвенції передбачено, що апостиль проставляється на вимогу особи, яка підписала документ, або будь-якого пред’явника документа.

Згідно з пунктом 6 Правил проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених спільним наказом Міністерства закордонних справ, Міністерства освіти і науки, Міністерства юстиції від 05.12.2003 № 237/803/151/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції 12.12.2003 за                    № 1151/8472, для проставлення апостиля необхідно подати: оригінал документа, на якому проставляється апостиль, документ банківської установи про оплату послуг з проставлення апостиля.

У проставленні апостиля на документі відмовляється, якщо: документ призначається для використання в країні, яка не приєдналася до Конвенції або є учасницею Конвенції, але висловила заперечення проти приєднання України відповідно до статті 12 Конвенції; текст документа неможливо прочитати внаслідок пошкодження; документ написаний чи підписаний олівцем або отриманий через засоби факсимільного зв’язку; у документі є незастережені виправлення або дописки; до повноважень компетентного органу не входить проставлення апостиля на цьому документі; компетентному органу не вдалося отримати зразки відповідних підписів, відбитків печаток та/або штампів.

Оригінали офіційних документів, виданих установами колишніх союзних республік у складі СРСР, також не можуть бути прийняті на території України для проставлення апостиля.

Відповідно до наказу Міністерства юстиції від 18.12.2003 № 161/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 19.12.2003 за № 1197/8518, плата за проставлення апостиля для громадян України, іноземців та осіб без громадянства встановлена в розмірі 51 гривні.

Плата справляється до проставлення апостиля, шляхом перерахування до загального фонду державного бюджету.

Від унесення плати звільняються інваліди 1-ї і 2-ї груп, інваліди Великої Вітчизняної війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

Термін розгляду документів про державну реєстрацію актів цивільного стану при проставленні апостиля становить від одного до двадцяти робочих днів в залежності від здійснення їх засвідчення Головними управліннями юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі.

 

 

Провідний спеціаліст                                                                             Софія  Снозова

22.05.2017………………………………………………….

Прізвище, ім’я, по батькові Ваших малюків

Останім часом поширилась тенденція присвоювати дітям імена, написання яких суперечить правилам українського правопису. Наприклад: Нікіта, Марк, Кіріл, Альоша, Кристіна. Батьків не зупиняють навіть застереження працівників ДРАЦС про те, що в майбутньому носії цих імен можуть мати проблеми з оформленням документів.              Отож, якщо у вас є варіанти імен для вашого немовляти, спочатку «приміряйте» їх на сторонню людину, попросіть когось вимовити те, чи інше ім’я вголос. Прислухайтесь, чи не викликає обране вами ім’я неоднозначних емоцій, асоціацій. Якщо з вуст сторонніх воно звучить якось «не так», то ваш вибір, можливо, неправильний. Адже чужі люди не вимовлятимуть ім’я вашої дитини з тією ж любов’ю, що й ви.

     Згадайте відомих людей або знайомих з ім’ям, яке хочете дати своїй дитині. Подумайте про їхні достоїнства і недоліки, зважте, наскільки вдале в них життя. Це дасть уявлення про те, яким може бути характер вашого малюка.                                                               Якщо бажаєте своїй дитині спокійного, тихого життя, уникайте надто рідкісних і надто поширених імен. Бо рідкісні привертають зайву увагу, а дуже поширені не дають можливості відчути свою унікальність.                                                                                               Крім того, при визначенні прізвища, імені та по батькові дитини є ряд важливих правових моментів, про які батькам теж слід знати. Про них далі.
Відповідно до статті 144 Сімейного кодексу України, батьки зобов’язані невідкладно, не пізніше одного місяця від дня народження дитини, зареєструвати її народження в державному органі реєстрації актів цивільного стану. Невиконання цього обов’язку є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом. А згідно з частиною другою статті 212 Кодексу про адміністративні порушення це — штраф від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.                                                          Сімейним кодексом України встановлено порядок визначення прізвища дитини, яка народилася. Так, якщо батьки мають спільне прізвище, воно присвоюється і їх дитині. Така ситуація є найпоширенішою і проблем не викликає.                                                                    Якщо у батьків різні прізвища, за їх письмовою згодою, дитині присвоюється прізвище батька чи матері або подвійне, утворене шляхом з’єднання прізвищ батьків. Про це робиться запис у актовому записі про народження дитини, який засвідчується підписами обох батьків.                                                                                                                                              У заяві про присвоєння дитині подвійного прізвища батьки мають зазначити, з якого прізвища — батька чи матері — має починатися прізвище дитини.                                                      За відсутності згоди між батьками дитині присвоюється прізвище на підставі рішення органу опіки і піклування. У разі виникнення спору між батьками щодо прізвища, яке носитиме їх дитина, вони можуть звернутися для його вирішення до суду.
Ім’я дитини, так само як по батькові та прізвище, необхідне для її індивідуалізації як суб’єкта цивільних правовідносин.                                                                                           Кожна особа має право на ім’я. Проте слід зазначити, що виникає воно у дитини лише з моменту присвоєння. Сімейний кодекс України встановлює право батьків та інших, передбачених законодавством, осіб на присвоєння імені. Як правило, ім’я дитини визначається за згодою батьків. Вони мають право обирати будь-яке ім’я, передбачене або не передбачене у довіднику власних імен.                                                                                                 Ім’я дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, у разі добровільного визнання батьківства визначається її матір’ю.                                                                    Законодавством передбачена можливість присвоєння дитині двох імен, хоч
реалізація цього положення може призвести до деякої невизначеності при індивідуалізації тієї або іншої людини. Кількість та форма імен не обмежуються у тих випадках, коли батько і (або) мати дитини належать до національних меншин і порядок присвоєння імені є звичаєм конкретної з них.                                                                                                                       Заяви батьків або законних представників дитини про зміну прізвища чи імені останньої в актовому записі про її народження через те, що при реєстрації народження дитині було присвоєно прізвище або ім’я без урахування побажань обох чи одного з батьків, приймаються відділами ДРАЦС протягом 1 року від дня народження дитини.                               У разі зміни прізвища обома батьками змінюється й прізвище дитини, яка не досягла семи років. Якщо ж змінюють прізвище обоє батьків дитини, якій вже виповнилось 7, то прізвище дитини змінюється за її згодою.                                                                                         По батькові дитини є однією із складових її імені. Згідно з національними традиціями, воно визначається за іменем батька. Якщо останній має подвійне ім’я, по батькові присвоюється дитині за одним з них, за вибором батьків.                                                                   На прохання батьків по батькові дитини може також визначатись відповідно до їх національних традицій або не присвоюватись взагалі.                                                                              По батькові дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, за умови, що батьківство щодо дитини не визнане, визначається за іменем особи, яку мати дитини назвала її батьком.

 

 

Начальник відділу                                                                Ліна    Тихопій

 

12.05.2017…………………………………………………….

2284

2207

2208

2209

27.04.2017………………………………………………………

1475(WFItem-0)

1658-4(WFItem-0)

24.03.2017………………………………………………………..

Що необхідні для реєстрації народження дитини  в пологовому будинку?

 

 

В Черкаській області здійснюється прийняття документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видача ними свідоцтв про народження безпосередньо у закладах охорони здоров’я, де приймаються пологи.

 

 

Так, отримати свідоцтво про народження безпосередньо в пологовому будинку в Черкаській області можна в пологових будинках Черкас, Городища, Драбова, Жашкова, Звенигородки, Золотоноші, Кам’янки, Канева, Катеринополя, Корсуня, Лисянки, Маньківки, Монастирища, Сміли, Тального, Умані, Христинивки, Чигирина, Чорнобая, Шполи.

Державна реєстрація народження провадиться на підставі медичного свідоцтва про народження, виданого пологим будинком. Для подачі заяви про державну реєстрацію народження та отримання свідоцтва про народження безпосередньо в пологовому будинку, крім медичного свідоцтва про народження,  Вам необхідно подати наступні документи:

якщо Ви перебуваєте у зареєстрованому шлюбі та маєте спільне прізвище:

— паспорти, що посвідчують особи батьків (одного з них), та свідоцтво про  шлюб (присутність батька не обов’язкова)

 якщо Ви перебуваєте у зареєстрованому шлюбі та маєте різні прізвища:

— паспорти, що посвідчують особу батьків, свідоцтво про шлюб та спільна заява щодо  присвоєння дитині прізвища (заява про присвоєння дитині прізвища складається при подачі документів, присутність обох батьків, як при поданні заяви, так і при отриманні свідоцтва про народження обов’язкова).

    У разі, якщо батько дитини не може особисто з’явитись, то його заява щодо присвоєння дитині прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, може бути подана через представника (представником може виступати мати дитини). Повноваження представника мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності.

 якщо Ви не перебуваєте у зареєстрованому шлюбі, але бажаєте вказати відомості про батька дитини:

— паспорти, що посвідчують особу батьків, заява матері та батька дитини про визнання батьківства (заява складається при подачі документів, присутність обох батьків, як при поданні заяви, так і при отриманні свідоцтва про народження обов’язкова).

      У разі, якщо заява про визнання батьківства не може бути подана особисто батьком дитини, вона може бути подана через представника або надіслана поштою за умови нотаріального засвідчення справжності підпису батька дитини на цій заяві. Повноваження представника мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності.

 якщо мати дитини не перебуває у зареєстрованому шлюбі і немає заяви особи, яка визнає себе батьком дитини:

— паспорт, що посвідчує особу матері, та заява про запис відомостей про батька відповідно до частини першої стаття 135 Сімейного кодексу України (заява складається при подачі документів).

 

Також, для державної реєстрації народження, Ви можете особисто звернутися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання або за місцем народження дитини.

 

Бажаємо здоров’я Вам та вашим діткам, та разом сподіваємось на нашу тісну та плідну співпрацю!

 

 

 

 

За додатковою інформацією можете звертатися за телефоном 64-33-14

24.03.2017………………………………………………………….

1658-3(WFItem-0)

24.03.2017……………………………………………………………

ОНЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ

Міністерство юстиції України запустило новий сервіс  Онлайн будинок юстиції, який спростить жителям України видачу документів.

Онлайн будинок юстиції функціонує за адресою www.obu.org.ua     Новий проект – це понад 20 додаткових сервісів для наших громадян в режимі онлайн, відсутність необхідності спілкуватися з чиновником.           Даний сервіс вже запрацював і в Черкаській області.                                                На сайті Онлайн будинку юстиції, можна отримати необхідні послуги в електронному режимі. За допомогою сервісу кожен зможе отримати повторні документи: свідоцтво про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.                                                                                                               Через Онлайн будинок юстиції можна звернутись до відповідних державних установ із запитаннями та швидко отримати кваліфіковану відповідь.                                                                                                                          На сайті також можна заповнити заявку, знайти докладну інструкцію користування сервісом і зв’язатися з відповідними органами, відповідальними за процедуру.                                                                                                   Серед послуг  «Он-лайн будинку юстиції» в сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадян є:

  • Повторна видача свідоцтв про: народження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть
  • Видача витягів про: народження, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, встановлення батьківства, усиновлення, смерть.

Створення «Он-лайн будинку юстиції» – перш за все, це ініціатива спрямована на те, щоб забезпечити громадян сучасними і зручними послугами, які вони зможуть отримати в мережі Інтернет.                                               Переваги «Он-лайн будинку юстиції»                                                            1) подати документи можна у режимі он-лайн, не має значення фізичне місце знаходження людини;                                                                                            2) жодному графіку слідувати не потрібно;                                                   3) подавати документи можна коли завгодно;                                                         4) черги відсутні.

 

14.03.2017………………………………………………………………

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

Раніше інституту «прописки» приділялася більша увагу, ніж зараз. З 2001 року в Україні після внесення зміни до законодавства в юридичний побут входить таке поняття, як «реєстрація». Але в народі вона залишилася все тією же “пропискою”. І якщо в ситуації з дорослими людьми питань з реєстрацією місця проживання питань майже не виникає, то ось з реєстрацією новонароджених і зовсім маленьких дітей – їх безліч.

Процедура

За бажанням батьків чи одного з них документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини можуть бути подані через органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини.

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини може здійснюватися також через органи соціального захисту населення на підставі даних, що зазначив законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.

Якщо документи (дані) для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану або до органів соціального захисту населення, оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою.

Документи, які необхідні для реєстрації місця  проживання новонародженої дитини

— квитанція про сплату адміністративного збору;

— заява за формою, наведеною у додатку 7 до Правил;

— свідоцтво про народження дитини. Свідоцтво про народження дитини видається в відділах ДРАЦС на підставі довідки з пологового будинку, паспортів батьків та свідоцтва про їх шлюб.

— документи, що підтверджують право на проживання в житлі, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму. У разі відсутності  зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника;

— документи, що посвідчують особу батьків — їх паспорти.

Згідно з правилами реєстрації місця проживання новонародженого, маля можна прописати за місцем прописки батька або матері. Якщо батьків у дитини немає, то він може бути прописаний на житлоплощі опікуна. При наявності батьків, дитина може бути прописаний тільки з ними. Тому прописка новонародженого до бабусі або до іншого родича неможлива.

Особливості прописки новонародженого:

  • батьки мають право зареєструвати малюка на своїй житлоплощі без згоди на те інших членів сім’ї;
  • згідно з порядком прописки новонародженого для цієї процедури необхідно присутність обох батьків.

Згідно з чинним законодавством батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Тим не менш, затягувати з пропискою новонародженого не рекомендується. Законом передбачена адміністративна відповідальність за допущення проживання осіб без реєстрації на своїй житлоплощі. Цей закон поширюється на осіб будь-якого віку, включаючи новонароджених дітей. У зв’язку з цим батьки, не прописані своєї дитини, ризикують заплатити штраф за відсутність прописки новонародженого (накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження).

08.02.2017……………………………………………………………….

774(WFItem-0)

07.02.2017………………………………………………………………….

683(WFItem-0)

682(WFItem-0)

26.01.2017……………………………………………………………………

Участь у комісії

доступність реєстру

408(WFItem-0)-1

Нотаріальне посвічення підписів

409(WFItem-0)

465(WFItem-0)466(WFItem-0)

Comments are closed.