Центр надання адміністративних послуг

       

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЧЕРКАСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

Адреса:  м.Черкаси, вул. В’ячеслава Чорновола, 157

Телефон: 64-74-68

03.02.2017……………………………………………………….

Розпорядження

Аналіз регул_ впливу

………………………………………………………………………….

Контакти

Посада ПІБ Телефон
Керівник Центру надання адміністративних послуг Максимов Ярослав Олександрович 64-74-68
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Тищенко Владислав Валентинович 64-74-68
Адміністратор Центру надання адміністративних послуг Мазуренко Наталія Станіславівна 64-74-68

 

Режим  роботи

Дні прийому Години прийому
Понеділок 8.00 – 17.00
Вівторок 8.00 – 17.00
Середа 8.00 – 17.00
Четвер 8.00 – 17.00
П’ятниця 8.00 – 15.45

 

Час прийому громадян у Центрі надання адміністративних послуг

Дні прийому Години прийому
Понеділок 8.00 – 16.00
Вівторок 8.00 – 16.00
Середа 8.00 – 16.00
Четвер 8.00 – 16.00
П’ятниця 8.00 – 15.00

Розпорядження КАРТКИ

 

Послуги з реєстрації громадських організацій:

1_ТК_ДР включення творчої спілки

2_ ТК_ДР створення творчої спілки

3_ТК_ ДР змін до ЄДР про творчу спілку

4_ ТК_ДР зміни складу з припинення творчої спілки – копія

5_ ТК_ДР рішення про припинення творчої спілки

6_ ТК_ДР ліквідації творчої спілки

7_ ТК_ДР реорганізація творчої спілки

8_ТК_ДР включення профспілки

9_ТК_ДР створення профспілки

10_ТК_ДР зміни про профспілку

11_ ТК_ДР рішення про припинення профспілки

12_ ТК_ДР змін складу комісії з припинення профспілки

13_ТК_ ДР ліквідація профспілки Новий Документ Microsoft Word

14_ ТК_ДР Реорганізація профспілки

15_ТК_ ДР включення організації роботодавців

16_ ТК_ДР створення організації роботодавців Word

17_ТК_ДР зміни про організації роботодавців

18_ ТК_ДР рішення про припинення організації роботодавців Word

19_ТК_ДР зміни складу комісії з припинення організації роботодавців

20_ТК_ДР ліквідація організації роботодавців Microsoft Word

21_ТК_ДР припинення організації роботодавців

22_ ТК_ДР створення ГО

23_ТК_ДР включення ГО

24_ТК_ДР зміни про ГО

25_ТК_ДР рішення про виділ ГО

26_ТК_ДР рішення про припинення ГО

27_ТК_ДР відміни рішення про припинення ГО

28_ТК_ДР зміни складу комісії з припинення ГО

29_ТК_ДР ліквідація ГО

30_ТК_ДР реорганізація ГО

31_ТК_ДР створення відокрем_підрозділу ГО

32_ТК_ДР змін про відокрем_підрозділ ГО

33_ТК_ДР припинення відокрем_підрозділу ГО

34_ТК_ДР включення структур. утворення політ.партії

35_ТК_ДР створення структур. утворення політ.партії

36_ТК_ДР змін про структур. утворення політ.партії

37_ТК_ДР рішення про припинення структур. утворення політ.партії

38_ТК_ДР змін складу комісії з припиненн структур. утворення політ.партії

39_ТК_ДР ліквідації структур. утворення політ.партії

40_ТК_ДР реорганізації структур. утворення політ.партії

41_ТК_ДР створення ГО без статусу юр.особи

42_ ТК_ДР змін про ГО без статусу юр особи

43_ТК_ДР припинення ГО без статусу юр особи

44_ТК_ДР створення структ утвор.ПП без статусу юр особи

45_ТК_ДР зміни структ утвор.ПП без статусу юр особи

46_ТК_ДР припинення структ утвор.ПП без статусу юр особи

47_ТК_ДР підтвердж.всеукраїнського статусу ГО

48_ТК_ДР відмова від.всеукраїнського статусу ГО

49_ТК_ДР створення третейського суду

50_ТК_ДР змін про третейський суд

51_ТК_ДР припинення третейського суду

52_ТК_Видача документів з реєстраційної справи

53_ТК_ Видача виписки для апостилю

1_ДР включення творчої спілки

2_ДР створення творчої спілки

3_ДР змін про творчу спілку

4_ДР рішення про припинення творчої спілки

5_ДР зміни складу комісії з припинення творчої спілки

6_ДР ліквідації творчої спілки

7_ДР реорганізації творчої спілки

8_ДР включення профспілки

9_ДР створення профспілки

10_ДР зміни про профспілку

11_ДР рішення про припинення профспілки

12_ДР зміни складу комісії з припинення профспілки

13_ДР ліквідації профспілки

14_ДР реорганізації профспілки

15_ДР включення організації роботодавців

16_ДР створення організації роботодавців

17_ДР змін про організацію роботодавців

18_ДР рішення про припинення організації роботодавців

19_ДР зміни складу комісії з припинення орган роботодавців

20_ДР ліквідації організації роботодавців

21_ДР реорганізації організації роботодавців

22_ДР включення ГО

23_ДР створення ГО

24_ДР змін про ГО

25_ДР рішення про виділ ГО

26_ДР рішення про припинення ГО

27_ДР відміни рішення про припинення ГО

28_ДР зміни складу комісії з припинення ГО

29_ДР ліквідації ГО

30_ДР реорганізації ГО

31_ДР створення відокрем_підрозділу ГО

32_ДР змін про відокрем_підрозділ ГО

33_ДР припинення відокрем_підрозділу ГО

34_ДР включення структур. утворення політ.партії

35_ДР створення структур. утворення політ.партії

36_ДР змін про структур. утворення політ.партії

37_ДР рішення про припинення структур. утворення політ.партії

38_ДР змін складу комісії з припиненн структур. утворення політ.партії

39_ДР ліквідації структур. утворення політ.партії

40_ДР реорганізації структур. утворення політ.партії

41_ДР створення ГО без статусу юр.особи

42_ДР змін про ГО без статусу юр.особи

43_ДР припинення ГО без статусу юр.особи

44_ДР_створ. структ.утвор.політ.партіїї без статусу ЮО

45_ДР змін про стр.утвор.політ.партіїї без статусу ЮО

46_ДР припин.структ.утвор.політ.партіїї без статусу ЮО

47_ДР відмови від всеукр. статусу ГО

48_ДР підтверд. всеукр. статусу ГО

49_ДР створення третейського суду

50_ДР змін про третейський суд

51_ДР припинення третейського суду

52_Видача виписки

53_Видача документів з реєстраційної справи

 

безхазяйне майно

внесення запису про скасування (1) –

копия внесення змін до запису

допущення технічної помилки з вини реєстратора(2) – 

копия ІРП

надання інформації

обтяження

ПВ

скасування запису

 

1_1_ДР створення юридичної особи (крім ГФ)

2_1_ДР включ. відомостей про юридичну особу (крім ГФ) (1)

3_1_ДР змін до відомостей про юридичну особу (крім ГФ)

4_1_ДР переходу юридичної особи з модельного статуту (крім ГФ)

5_1_ДР переходу юридичної особи на модельний статут (крім ГФ)

6_1_ДР рішення про виділ юридичної особи (крім ГФ)

7_1_ДР рішення про припинення юридичної особи (крім ГФ)

8_1_ДР відміни рішення про припинення юридичної особи (крім ГФ)

9_1_ДР зміни складу комісії з припинення юридичної особи (крім ГФ)

10_1_ДР ліквідації юридичної особи (крім ГФ)

11_1_ДР реорганізації юридичної особи (крім ГФ)

12_1_ДР створення відокрем_підрозділу юридичної особи (крім ГФ)

13_1_ДР змін про відокрем_підрозділ юридичної особи (крім ГФ)

14_1_ДР припинення відокрем_підрозділу юридичної особи (крім ГФ)

15_1_ДР створення ФОП

16_1_ДР включення ФОП

17_1_ДР зміни ФОП

18_1_ДР припинення ФОП

66_Видача витягу

67_Видача документів з реєстраційної справи

 

 

НОРМАТИВНО –  ПРАВОВА БАЗА

  1. Закон України від 06.09.2012 № 5203 «Про адміністративні послуги»
  2. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»
  3. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту  про центр надання адміністративних послуг»

 

Розпорядження Про затвердження переліку АП № 313 від 13.11.2014

Розпорядження про затвердження Положення та Регламенту ЦНАП № 265 від 25.09.2014

         Перелік Адміністративних послуг

Управління ветмедицини в Черкаському районі

Експлуатаційний-дозвіл-неїстівні-продукти

Експлуатаційний-дозвіл-на-харчові-продукти

Відділ регіонального розвитку містобудування та архітектури РДА:

Будівельний-паспорт-забудови-земельної-ділянки

Заява-будівельний-паспорт

ТЕХ КАРТА БУД ПАСПОРТ 1

ВИСНОВ~1

Заява на висновок про погодження

ТЕХ КАРТА висновок

Заява на дозвіл

Інф.карта

ТЕХ КАРТА ДОЗВІЛ НА РОЗРОБКУ ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ

Заява на містобудівні умови та обмеження

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки

ТЕХ КАРТА містобуд умови

Державна реєстрація юридичних та фізичних осіб підприємців

Послуга: державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем інформаційні картки юр 

«Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем» Тех картка юр

З повним текстом наказу Міністерства юстиції України від 10.06.2016 №1657/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»  можна ознайомитися на сайті Міністерства юстиції України : https://minjust.gov.ua/ua/news/48400.

                  Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно

Послуга: державна реєстрація права власності на нерухоме майно.інформаційні картки1

«Державна реєстрація права власності на нерухоме майно» Тех картки

Адмінзбір

Держземагенство

Нова заява про НГО – район

Бланки на заяви 6зем(1)

Бланки на заяви 6зем(2)

Бланки на заяви 6зем

Видача витягу із земельного кадастру інформаційна картка

http://www.dkz.ck.ua/300.htm

РВ УДМС

Інфокарта вклейка фото

Технологічна картка вклейка фото

Інфокарта паспорт 16 років

Технологічна картка паспорт

http://ck.dmsu.gov.ua/cr/pidrozdili

Сільськогосподарська інспекція

Дозвіл-на-зняття-родючого-шару-грунту

Служба у справах дітей

Заява правочин

Інфокарта надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має дитина

ЗАЯВА Надання дозволу на зміну прізвища дитини

Інфокарта Надання дозволу на зміну прізвища дитини

Надання дозволу на зміну прізвища дитини

Виснок про доцільність позбавлення батьківськ

Інформ карта позбавлення

ЛИСТ ПРО ПРОХОДЖЕННЯ СПРАВИ

Заява про доцільність позбавлення прав

Інфокарта доцільність (недоцільність) усиновлення

Заява на опікунство

Інфокарта Встановлення (припинення) опіки над малолітньою

Заява опіка над майном

Інфокарта Встановлення опіки над майном дитини

Заява повернення дитини

Інфокарта Висновок про повернення дитини батькам

8 Визначення порядку участі вихованні дитини одного з батьків

Заява порядок участі вихованні дитини одного з батьків

Інфокарта порядок у вихованні дитини одного з батьків

Інфокарта Рішення про утворення дитячого будинку сімейного типу

заява ап 10 ек

Інффокарта доцільність усиновлення одним із подружжя

заява ап 11ек

Інфокарта направлення для організації знайомства

заява ап 12ЕК

Інфокарта Рішення про утворення прийомної сім’ї

заява ап 13ек

Управління економіки РДА

Заява

Інфокарта Видача актів обстеження спеціалізованих металургійних підприємств

ТЕХ КАРТА

 

              Роз’яснення Закону України

            “Про адміністративні послуги”

      Верховна Рада України ухвалила Закон “Про адміністративні послуги”. Закон України “Про адміністративні послуги” розроблено з метою створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг, запобігання проявам корупції під час надання адміністративних послуг. Завданнями Закону є визначення основних засад діяльності суб’єктів надання адміністративних послуг, прав і обов’язків фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг. Законом пропонується: визначити поняття адміністративна послуга та принципів її надання, суб’єкта надання адміністративної послуги, засад його діяльності, обов’язків адміністративного органу, в тому числі, щодо забезпечення права одержувачів адміністративних послуг на одержання повної та достовірної інформації про порядок та строк надання адміністративної послуги; встановити, що лише законом визначається вичерпний перелік адміністративних послуг; встановити заборону делегування суб’єктам господарювання повноважень з надання адміністративних послуг. При цьому передбачається можливість делегування у разі якщо це передбачено законом таких повноважень лише бюджетним установам, що перебувають у сфері управління відповідних адміністративних органів; встановити заборону адміністративним органам (крім бюджетних установ, яким відповідно до закону делеговано повноваження з надання адміністративної послуги) надавати платні господарські послуги; визначити критерії, за якими встановлюється розмір плати за послуги, порядок встановлення плати за надання адміністративних послуг; запровадити порядок, за яким фізична особа має право на отримання адміністративної послуги у відповідному адміністративному органі чи центрі з надання адміністративних послуг, незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування такої особи, а оплата повної вартості платної адміністративної послуги здійснюється одноразово за весь комплекс робіт; передбачити надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг; запровадити інститут адміністратора центру надання адміністративних послуг; визначити механізм взаємодії центрів надання адміністративних послуг з адміністративними органами; функціонування Єдиного державного порталу адміністративних послуг; надання адміністративних послуг шляхом використання засобів телекомунікації під час надання адміністративних послуг; передбачити персональну відповідальність за виконання вимог цього Закону на керівників адміністративних органів, посадових і службових осіб, які уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги, та на адміністраторів. Прийняття Закону України “Про адміністративні послуги” сприятиме впорядкуванню та подальшому розвитку системи надання адміністративних послуг на чітко визначених правових засадах, що дозволить забезпечити потреби споживачів адміністративних послуг, захист гарантованих та охоронюваних законом їх прав та інтересів. У даному законі містяться такі визначення: – адміністративна послуга – прийняття згідно із законом за зверненням фізичної або юридичної особи адміністративного акта, спрямованого на реалізацію та захист її прав і законних інтересів та/або на виконання нею визначених законом обов’язків; – адміністративний орган – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, посадова чи службова особа такого органу, комісія, палата, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги, а також бюджетна установа, що належить до сфери управління відповідного органу, якій згідно із законом делеговано повноваження з надання адміністративних послуг; – адміністративний акт – рішення (ліцензія, дозвіл, висновок, свідоцтво, відмітка в документі, витяг з реєстру тощо) індивідуальної дії, прийняте відповідно до закону адміністративним органом на підставі звернення фізичної або юридичної особи та спрямоване на набуття, зміну чи припинення прав та обов’язків такої особи; – собівартість адміністративної послуги – виражені в грошовій формі витрати адміністративного органу, безпосередньо пов’язані з наданням адміністративної послуги; – центр надання адміністративних послуг – робочий орган міської ради (її виконавчого органу) міста районного (крім міст – районних центрів), обласного, республіканського в Автономній Республіці Крим значення, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій (міський центр), районної, районної у містах Києві, Севастополі державної адміністрації (районний центр, районний у містах Києві, Севастополі центр), обласної державної адміністрації (обласний центр), до якого можна звернутися за отриманням і через який можна отримати адміністративні послуги за принципом “єдиного вікна”. Дія Закону поширюється на правовідносини, пов’язані з наданням адміністративних послуг фізичним та юридичним особам. Дія Закону не поширюється на відносини у сферах здійснення державного нагляду (контролю), дізнання, досудового слідства, оперативно-розшукової діяльності, судочинства, виконавчого провадження, нотаріальних дій, виконання покарань, доступу до публічної інформації, застосування законодавства про захист економічної конкуренції, провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, а також надання бюджетними установами фізичним та юридичним особам послуг на платній або безоплатній основі, які не пов’язані зі здійсненням владних повноважень щодо надання адміністративних послуг. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг складається з Конституції України, цього та інших законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг. Якщо міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж передбачені законодавством України про адміністративні послуги, застосовуються правила міжнародного договору. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг спрямовується на створення доступних та зручних умов отримання адміністративних послуг фізичними і юридичними особами. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах: 1) законності; 2) рівності; 3) відкритості; 4) оперативності та своєчасності; 5) доступності інформації про надання адміністративних послуг; 6) захищеності персональних даних; 7) зведення до раціонального мінімуму кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг; 8) неупередженості та справедливості; 9) доступності та зручності для фізичних і юридичних осіб. Адміністративними послугами є: 1) видача, переоформлення ліцензій, видача дублікатів ліцензій на зайняття певним видом господарської діяльності, а також анулювання ліцензій за зверненням фізичної або юридичної особи; 2) видача, переоформлення дозволів та інших документів дозвільного характеру, видача дублікатів таких документів, а також анулювання дозволів за зверненням фізичної або юридичної особи; 3) реєстрація фактів, суб’єктів, прав, об’єктів, легалізація актів (документів); 4) акредитація, атестація, сертифікація, нострифікація, верифікація, проставлення апостилю; 5) інші види діяльності, у результаті провадження яких заінтересованим фізичним та юридичним особам, а також об’єктам, що перебувають в їх власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус. Суб’єктами надання адміністративних послуг є адміністративні органи. У передбачених законом випадках органи виконавчої влади, інші державні органи можуть делегувати в установленому Кабінетом Міністрів України порядку повноваження з надання адміністративних послуг бюджетним установам, що належать до сфери їх управління. Комісії, палати, які відповідно до закону надають адміністративні послуги, та бюджетні установи, яким відповідно до закону делеговано повноваження з надання адміністративних послуг, не можуть делегувати зазначені повноваження іншим бюджетним установам, підприємствам, установам, організаціям, органам, фізичним особам – підприємцям. Бюджетні установи з питань здійснення делегованих їм відповідно до закону повноважень з надання адміністративних послуг підконтрольні адміністративним органам, які делегували такі повноваження. Адміністративний орган, який делегував відповідно до закону повноваження з надання адміністративних послуг, може прийняти рішення про скасування рішення про делегування таких повноважень, а в разі незадовільного здійснення бюджетною установою делегованих їй відповідно до закону повноважень з надання адміністративних послуг зобов’язаний скасувати своє рішення про таке делегування. Прийняття рішення про делегування повноважень з надання адміністративних послуг супроводжується передачею у повному обсязі повноважень, необхідних для надання відповідних адміністративних послуг. Адміністративні органи (крім бюджетних установ, яким відповідно до закону делеговано повноваження з надання адміністративних послуг) не можуть надавати платні господарські послуги. Фізичні, юридичні особи мають право на безоплатне отримання інформації про адміністративні послуги та порядок їх надання, що забезпечується шляхом надання фізичним, юридичним особам безоплатного доступу до Реєстру адміністративних послуг, розміщеного на веб-сторінці Урядового порталу, та інформування таких осіб через засоби масової інформації. Адміністративні органи зобов’язані забезпечити: 1) облаштування у місцях прийому фізичних і юридичних осіб в адміністративних органах та центрах надання адміністративних послуг інформаційних стендів із розміщенням на них відповідних зразків документів та інформації в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги; 2) створення та функціонування веб-сторінок з розміщенням на них інформації про порядок надання відповідних адміністративних послуг; 3) здійснення посадовими особами адміністративних органів прийому та консультування фізичних і юридичних осіб згідно з графіком, затвердженим керівником відповідного адміністративного органу. Кількість годин прийому фізичних і юридичних осіб має становити не менше 34 годин на тиждень, у тому числі в суботу – не менше 6 годин; 4) опублікування періодично (не рідше одного разу на рік) у засобах масової інформації відомостей про порядок надання адміністративних послуг; 5) надання за зверненнями фізичних, юридичних осіб, що можуть надходити через засоби телекомунікації (телефон, пошта, електронна пошта, інші засоби зв’язку), однаково прийнятні для фізичних, юридичних осіб і адміністративного органу, інформації про порядок надання адміністративних послуг; 6) видання довідково-інформаційних матеріалів про адміністративні послуги, які надаються адміністративним органом, та безоплатне розповсюдження таких матеріалів у приміщеннях адміністративного органу та у центрах надання адміністративних послуг; 7) облаштування скриньки для висловлення зауважень та пропозицій фізичними і юридичними особами щодо якості надання адміністративних послуг, щорічне аналізування таких зауважень і пропозицій та вжиття відповідних заходів. Стандарт надання адміністративної послуги – документ, який містить вичерпну інформацію про підстави надання адміністративної послуги, перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та розмір плати за надання такої послуги, строк надання адміністративної послуги, пільги щодо її отримання, вид адміністративного акта, який приймається в результаті надання відповідної адміністративної послуги, підстави відмови у наданні адміністративної послуги, а також про організацію роботи адміністративного органу з надання такої послуги. Інформація про організацію роботи адміністративного органу з надання адміністративної послуги має містити відомості про номери телефонів, за якими надається інформація про порядок надання адміністративної послуги, місце (адресу), режим роботи адміністративного органу (центру надання адміністративних послуг) і прийому фізичних, юридичних осіб, які звертаються за отриманням адміністративної послуги, а також електронну адресу офіційної веб-сторінки адміністративного органу. Стандартом надання адміністративної послуги не можуть визначатися права і обов’язки фізичних, юридичних осіб, повноваження адміністративних органів. Стандарт надання адміністративної послуги розробляється відповідно до методичних рекомендацій з розроблення стандартів адміністративних послуг, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Фізична особа має право на отримання адміністративної послуги у відповідному адміністративному органі чи центрі надання адміністративних послуг, незалежно від реєстрації місця проживання чи місця перебування такої особи, крім випадків, установлених законом. Юридична особа має право на отримання адміністративної послуги у відповідному адміністративному органі чи центрі надання адміністративних послуг за місцезнаходженням такої особи або у випадках, передбачених законом, – за місцем провадження діяльності, знаходження об’єкта. Надання адміністративних послуг в електронній формі та доступ фізичних і юридичних осіб до інформації про адміністративні послуги з використанням мережі Інтернет забезпечується Єдиним державним порталом адміністративних послуг. Вимоги до Єдиного державного порталу адміністративних послуг, порядку його функціонування та розміщення на ньому інформації про адміністративні послуги встановлюються Кабінетом Міністрів України. Єдиний державний портал адміністративних послуг забезпечує: 1) доступ фізичних і юридичних осіб до інформації про адміністративні послуги; 2) доступність для копіювання і заповнення в електронній формі заяв та інших документів, необхідних для отримання адміністративних послуг; 3) можливість подання фізичними і юридичними особами заяви за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку; 4) можливість отримання фізичними і юридичними особами інформації про хід розгляду їх заяв; 5) можливість отримання фізичними і юридичними особами за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку результатів надання адміністративних послуг; 6) можливість здійснення фізичними і юридичними особами оплати за надання адміністративної послуги дистанційно, в електронній формі. Персональну відповідальність за виконання Закону несуть керівники адміністративних органів, посадові і службові особи, які уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністратори. За порушення встановленого порядку надання адміністративних послуг винні особи несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законом. Збитки, завдані діями або бездіяльністю посадових осіб адміністративних органів, центрів надання адміністративних послуг, відшкодовуються за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів з подальшою реалізацією адміністративними органами права зворотної вимоги (регрес) до таких посадових осіб щодо відшкодування збитків, завданих державному бюджету, місцевим бюджетам, у встановленому законодавством порядку.

 

п/п

Суб’єкт надання адміністративної послуги Кількість наданих результатів Кількість відмов Всього
Адміністративні послуги
Відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури Черкаської райдержадміністрації
1 Надання висновку про погодження проекту землеустрою щодо відведеної земельної ділянки у межах населеного пункту або за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування даного об’єкта 31 3 34
2 Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки 17 17
3 Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки 1 1
4 Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки
Служба у справах дітей райдержадміністрації
1 Надання дозволу на зміну прізвища дитини 1 1
2 Надання висновку  про доцільність (недоцільність) повернення дитини батькам, опікуну, піклувальнику. 1 1
3 Прийняття рішення про встановлення (припинення) опіки (піклування) над малолітньою (неповнолітньою) дитиною
4 Надання дозволу  на вчинення правочину щодо нерухомого майна право власності на яке або право користування яким має дитина 5 5
5 Визначення місця проживання дитини при розв’язанні спорів між батьками 2 2
6 Влаштування дитини до державного дитячого закладу за заявою батьків      
7 Визначення порядку участі у вихованні дитини одного з батьків 1 1
Управління Держземагенства у Черкаському районі Черкаської області
1 Довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями ( за даними форми 6- зем). 148 5 153
2 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки 95 16 111
3 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру 70 70
4 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру 100 100
5 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку 19 19
6 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
7 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.
8 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу 19 19
9 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу
Реєстраційна служба
1 Реєстрація юр. та фіз. осіб-підприємців
видані державним реєстратором
видані адміністратором ЦНАП 28 28
2 Легалізація громадських об’єднань
видані державним реєстратором
видані адміністратором ЦНАП
3 Реєстрація речових прав на нерухоме майно
видані державним реєстратором
видані адміністратором ЦНАП 43 43
Управління ДСНС у Черкаській області
1 Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Черкаський РВ УДМС України в Черкаській області
1 Оформлення та видача паспорта громадянина України 5 5
  Всього: 586 24 610

 

 

 

Керівник ЦНАП                                                                                                                                                        Я.О. Максимов

 

 

 

Comments are closed.