Звернення громадян

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань. У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання. На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:
✘ порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
✘ не вказані дані, які обов’язкові для заповнення картки заявника;
✘ у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
✘ звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.

Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

У разі якщо для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.

Адреса для направлення письмових звернень:

 

м. Черкаси, 18003,
вул. В’ячеслава Чорновола, 157

 


Он-лайн приймальня електронних звернень Черкаської районної державної адміністрації


 

Закон України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР “Про звернення громадян”

Закон України від 13 січня 2011 року № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року N 858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”

Leave a Reply