Звернення громадян

Посада

Функціональні повноваження

Дні, місяця

Години прийому

Голова районної державної адміністрації

перша п’ятниця

третя п’ятниця

за окремим графіком

10.00 – 13.00

10.00 – 13.00

виїзні прийоми

Перший заступник голови районної державної адміністрації

Коренюк Петро Володимирович

перший вівторок

третій вівторок

за окремим графіком

8.00 – 12.00

14.00 -18.00

виїзні прийоми

Заступник голови

районної державної адміністрації


з гуманітарних питань та соціальної політики

друга середа

четверта середа

за окремим графіком

8.00 — 12.00

15.00 -19.00

виїзні прийоми

Заступник голови районної державної адміністрації


з питань агропромислового розвитку та житлово-комунального комплексу

перший четвер

третій четвер

за окремим графіком

8.00 — 12.00

15.00 -19.00

виїзні прийоми

Керівник апарату районної державної адміністрації

Кузьменко Любов Володимирівна

друга п’ятниця

четверта п’ятниця

8.00 — 13.00

14.00 -18.00

20.02.2017…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Про стан реалізації у районі

конституційного права

громадян на звернення

 

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення  до органів державної влади та місцевого самоврядування» , розпорядженнями обласної та районної державних адміністрацій права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, а також підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян у 2016 році в Черкаському районі проведено значну роботу щодо розгляду звернень громадян.

У 2016 році у районної державної адміністрації зареєстровано 2271 звернення, з них письмових –  1424 (з них надійшло з обласного контактного центру — 1213), на особистому прийомі – 847.

За звітний період до районної державної адміністрації звернулося 159 інвалідів І-ІІІ групи, 75 учасників війни та учасників бойових дій і 86 осіб інших пільгових категорій. Найбільш поширені питання з якими зверталися зазначені категорії громадян це — соціального захисту, земельні та питання транспорту і зв’язку.

Найбільш актуальними є питання: соціального захисту населення — 933; аграрної політики і земельних відносин – 307; транспорту і зв’язку — 298; сім’ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту – 262.

Слід відмітити, що кількість порушених питань значно збільшилась в порівнянні з 2015 роком, адже дуже багато громадян бажали отримати субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та з відповідними зверненнями зверталися до райдержадміністрації, також надходила велика кількість звернень з питань пільгового перевезення пасажирів, з питань оформлення права на земельні ділянки та з питань незадовільної роботи сільських рад.

Тому, хотілося б звернути увагу на ці питання начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації, управління Держземагенства у Черкаському районі,  сільських голів та доручити провести відповідну роботу серед населення для зменшення кількості звернень.

За звітний період у районній державній адміністрації зареєстровано 77 звернення, які  надійшли на розгляд з органів влади вищого рівня                             (на 43 менше в порівнянні з 2015 роком).

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації найчастіше надходили звернення від жителів сіл Червона Слобода, Руська Поляна, Сагунівка, Худяки та Будище.

Багато звернень, що надходять від жителів Черкаського району можна було вирішити на місцях. Прикладом цього є звернення жительки м. Черкаси Савченко Катерини Олексіївни, стосовно скошування трави, обрізки дерев та кущів на території кладовища села Мошни, яке мало б знайти шляхи вирішення на місцевому рівні.

Непоодинокі випадки надання працівниками виконкомів сільських, селищної рад некваліфікованих консультацій заявникам та, як наслідок ненадання належної їм допомоги.

Всі ці факти свідчать про здебільшого формальність підходу до вирішення проблемних питань територіальної громади та відсутність бажання у керівників населених пунктів району вирішувати проблемні питання безпосередньо із заявниками, роз’яснюючи всі можливі варіанти вирішення проблем.

Необхідно посилити контроль та персональну відповідальність керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації, інших територіальних органів, міністерств центральних органів виконавчої влади, сільських голів за виконання нормативно-правових актів, які регулюють відносини з питань звернень громадян.

Особливу увагу районна державна адміністрація приділяє розгляду звернень громадян, які мають заслуги перед Україною.

Окремим видом звернень, в якому відображаються проблеми не конкретної людини, а громади в цілому є колективні.

За 2016 рік у районній державній адміністрації розглянуто                             74 колективних звернень.

У колективних зверненнях жителі сіл порушували питання виділення  та використання земельних ділянок, їх приватизації, ремонту доріг, діяльності медичних закладів та установ, зміни руху маршруту приміських автобусів, упорядкування територій населених пунктів.

З метою всебічної та повної взаємодії із структурними підрозділами районної державної адміністрації, виконавчими комітетами сільських рад протягом року, юридичний відділ постійно надавав їм консультативно-методичну допомогу.

Як і у попередні роки до районної державної адміністрації продовжують надходити звернення «постійних дописувачів», які збільшують загальну кількість звернень. Така категорія громадян не зважають на роз’яснення спеціалістів, голів сільських рад продовжують звертатися, як до органів місцевого самоврядування так і до органів виконавчої влади, у тому числі до органів влади вищого рівня, що в свою чергу погіршує показник звернень в цілому.

Необхідно зосередити та звернути окрему увагу на дотриманні виконавської  дисципліни під час розгляду звернень громадян. Це стосується безпосередньо деяких виконкомів сільських рад. Так наприклад неодноразово порушувався термін надання відповіді на звернення виконкомами Мошнівської, Яснозірської, Червонослобідської, Хацьківської сільських рад.

У районі безперебійно продовжує свою роботу «Гаряча лінія» райдержадміністрації. За 2016 рік на «Гарячу лінію» районної державної адміністрації надійшло 17 звернень. Переважно звернення стосувалися нагальних питань, що турбують жителів територіальних громад.

Зокрема, проблеми з відсутністю радіомовленням, отримання субсидії та отримання різних довідок.

Частина звернень вирішується в телефонному режимі в той же день.

Окрім зазначених звернень до районної державної адміністрації надсилаються на розгляд звернення, які зареєстровані на гарячу лінію обласної державної адміністрації, Урядову гарячу лінію. Таких звернень у 2016 році надійшло 1213 звернень. Зазначаю, що з кожним роком цей показник збільшується.

Що стосується структурних підрозділів районної державної адміністрації, то ними проводиться необхідна робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Так, упродовж 2016 року структурними підрозділами райдержадміністрації розглянуто 1452 звернення.

Крім того, з метою більш дієвих зв’язків з населенням району, відповідно до розпорядження районної державної адміністрації від 17.11.2011 № 310 «Про порядок організації та проведення  особистого прийому громадян  у райдержадміністрації», керівництвом районної державної адміністрації здійснюються  прийоми в установлені графіком дні та години.

Відповідно до зазначеного  розпорядження виїзні прийоми здійснюються в установлені графіком дні та години у додатково визначених, за окремим графіком,  населених пунктах 2 рази на місяць.

У ході проведення аналізу щодо виїзних особистих прийомів громадян керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації за  2016 рік встановлено, що із запланованих 230 виїзних прийомів громадян фактично проведено 132.

Слід звернути увагу на недостатню кількість виїзних прийомів у відділі освіти та в Службі у справах дітей, а  відділом  регіонального розвитку, містобудування та архітектури взагалі виїзні прийоми не здійснювалися.

У 2017 році райдержадміністрацією буде продовжено роботу в напрямку дотримання вимог Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян», зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня, вирішення проблем жителів району.

Головний спеціаліст юридичного відділу

апарату райдержадміністрації                                                                                                                              Мотиль В.І.

 

20.05.2016……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Відповідно до розпорядження районної днржаної адміністрації від 17.11.2011 №310 «Про порядок організації та проведення особистого прийому громадян у райдержадміністрації» керівництвом райдержадміністрації здійснюються прийоми громадян в установлені графікрм дні та години. Особистий прийом громадян керівниками структурних підрозділів здійснюється відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у структурному підрозділі, затвердженому заступником голови районної державної адміністрації або наказом керівника.За 1 квартал 2016 року у райдержадміністрації зареєстровано 52 звернення громадян За наслідками розгляду звернень надаються обгркнтованя відповіді заявникам у визначений законодавством період.

Найбільш актуальними є питання соціального захисту населення — 16, врегулювання земельних відносин — 12, транспорт і звязок -10, комунального господарства — 7.

З метою рнагування на нагальні проблеми жителів району в райдержадміністрації постійно працює гаряча телнфонна лінія голови райдержадміністрації.

Таким чином, питання щодо забезпечення громадян конституційним правом на звернення перебуває на особистому контролі заступника голови райдержадміністрації Петра Коренюка.

Законодавча база щодо звернень громадян:

ЗУ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА №109

Інструкція з діловодства №348 від 14.04.1997

 

Leave a Reply