Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Для зручності громадян та уникнення черг у відділах ДРАЦС Міністерство юстиції України запровадило пілотний проект «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Увійти на веб-портал можна за посиланням.

Для цього необхідно зайти на сайт Міністерства юстиції України, натиснути банер «Електронні сервіси онлайн», обрати вкладку «Кабінет електронних сервісів» та зайти на веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Доступ до електронних послуг веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача. Реєстрація користувачів на веб-порталі відбувається шляхом заповнення реєстраційної форми даними про прізвище, ім’я, по батькові користувача, його логін та адресу електронної пошти.

Після заповнення користувачем вказаної форми на електронну адресу вказану при реєстрації, надходить тимчасовий пароль, який користувачем самостійно змінюється на постійний. Вхід до особистого кабінету користувача здійснюється із зазначенням відомого лише йому логіна та пароля.

Після заповнення користувачем відповідної зави, звернення за допомогою веб-порталу їм автоматично присвоюється реєстраційний номер.

Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу ДРАЦС надсилається повідомлення до особистого кабінету користувача, у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому.

Відповідні документи можна посвідчити цифровим підписом, або ж обрати зручний для себе час для того, щоб особисто посвідчити папери. Так само на порталі можна записатися на консультацію до спеціаліста.

При цьому наголошуємо, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу ДРАЦС та подання ним документів, передбачених законодавством.

У разі направлення заяви щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її розгляду звернутись особисто до відділу ДРАЦС для підписання заяви.

Заява вважається дійсною з моменту підписання її обома молодятами в відділі ДРАЦС і вже від цієї дати потрібно відраховувати дату реєстрації шлюбу. Якщо ж ви маєте електронні підписи, то завірити заяву можна ними.

Також передбачена можливість здійснювати сплату державного мита за послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, плату за послугу щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також оплату платних послуг, які надаються відділами ДРАЦС, скориставшись послугами платіжних систем через веб-портал.

 

Інформацію підготувала
головний спеціаліст Черкаського районного
відділу ДРАЦС Управління державної реєстрації
Головного ТУЮ у Черкаській області
Світлана Степанець

Comments are closed.

Інвестиційна карта Черкаського району

Рада регіонального розвитку – 2019

До уваги громадян!

Управління Державної казначейської служби України у Черкаському районі Черкаської області у період із 05 по 12 березня 2019 року здійснює зміну розташування та буде знаходитись за адресою: м. Черкаси, вул. О. Дашкевича, 23 (приміщення ГУ ДКСУ у Черкаській області, будівля колишнього НБУ).

Вхід тільки по перепустках!

Травень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031