Пояснююча записка до звіту про виконання бюджету Черкаського району за 2018 рік

Загальна характеристика виконання бюджету

Зведений бюджет Черкаського району складається з районного бюджету та 19 сільських бюджетів.

Зведений бюджет Черкаського району по доходах за 2018 рік становить 825465,9 тис.грн.,  що на 77607,2 тис.грн., або на 10,4 відс. більше за відповідний показник попереднього року, в тому числі доходи загального фонду становлять 804692,9 тис.грн., що на 82946,7 тис.грн., або на 11,5 відс. перевищує   відповідний   показник  попереднього  року,  спеціального – 20773,0 тис.грн., що на 5339,5 тис.грн., або на 20,4 відс. менше за відповідний показник попереднього року.

Видатки зведеного бюджету району  за 2018 рік виконані в сумі   808208,9 тис.грн., що складає 95 відс. уточненого плану на рік по кошторису, в тому числі: загального фонду  – 756561,6 тис.грн., або 96 відс. виконання, спеціального фонду (з урахуванням кредитування – 3,7 тис.грн.) – 51647,3 тис.грн., або 89 відс. планових призначень на рік.

Показники економічного розвитку району

У 2018 році розвиток реального сектору економіки показав позитивну динаміку, що мало відповідний результат і у соціальній сфері. Реконструкція об’єктів соціального призначення та інфраструктури населених пунктів дало змогу підвищити рівень надання населенню різного роду послуг (медичних, освітніх тощо).

До складу промислових підприємств основного кола району, в 2018  році входять такі найбільші підприємства району: ПАТ «Русько-Полянський меблевий комбінат», ТОВ «Національна горілчана компанія», ТОВ «Імпрес», ТОВ «Арка Плюс», БМБ  «Маргарин» та ін.

Обсяг реалізованої промислової продукції

За 10 місяців 2018 року обсяг реалізованої промислової продукції за основними видами діяльності по Черкаському району становить 2386,0  млн. грн.

Сільське господарство

Площа сільськогосподарських угідь в користуванні по Черкаському районі становить 34619,3 га, оформлено в оренду згідно договорів 32990,7 га, згідно договорів оренди було посіяно та оброблено 32665,8 га.

Посіяно озимих під урожай 2018 року: пшениці – 6481 га, жита – 635 га,  ячменю – 341 га, ріпаку – 707,39 га, озимого гороху – 18 га.

Зібрано:

  • озимого ріпаку 2085,8 тонн на площі 707,39 га (урожайність 29,5 ц/га);
  • озимої пшениці 31951 тонн на площі 6481 га (урожайність 49,4 ц/га);
  • озимого ячменю 1653,4 тонн на площі 341 га (урожайність 48,6 ц/га);
  • озимого жита 3052 тонн на площі 635 га (урожайність 48,1 ц/га).

Результати роботи в галузі тваринництва за січень-жовтень 2018 року                    є наступними.

Реалізація худоби та птиці на забій у живій масі року становить 2322,9 тонн (- 26,6 відс.), валовий надій молока коров’ячого 11766,2 тонн (+ 4,0 відс.), виробництво яєць від птиці усіх видів – 163,604 млн. шт. (-7,8 відс.).

Капітальні інвестиції.

Найбільшими інвестиційними проектами в 2018 році є:

  • СТОВ «Колос»  с. Вергуни  спільно  з  АПК  «Маїс»  м. Черкаси  –

проводиться реконструкція теплиць, закладка розплідника                                        по вирощуванню горіха протягом 2018 року на загальну суму близько                       10 млн. грн.;

  • будівництво племрепродуктора ІІ порядку по виробництву інкубаційного

яйця ПАТ «Миронівський хлібопродукт», будівництво пташників № 9, 10, 11                   (16 млн.грн.) с.Будище;

  • СТОВ «Хліб-продукт»   с.Яснозір’я  проводить  реконструкцію  ферми   з

вирощування свиней потужністю 17 тис. голів в рік, на суму 21 млн. грн.;

  • ТОВ “Новий  елеватор  ЛЛД”,  с. Білозір’я   збудовано   елеватор    на

50 млн.грн.;

  • ТОВ «Інфо-кар»   підприємство   з    виробництва   мінеральних    добрив

с. Хацьки інвестиції на суму 7 млн. доларів.

Будівництво. За січень-жовтень 2018 року підприємствами Черкаського району виконано будівельних робіт на 49546,0 тис. грн.

Роздрібна торгівля. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність із роздрібної торгівлі та забезпечення стравами та напоями, Черкаського району за  січень-червень 2018 року становить 90,6 млн. грн.

Житлово-комунальне господарство. Станом на 01.11.2018 заборгованість населення по оплаті за житлово-комунальні послуги – відсутня.

Нараховано до сплати за січень-жовтень –  90683,4 тис. грн.

Сплачено за січень-жовтень –  73142,6 тис. грн.

Рівень сплати за січень-жовтень 2018 року становить 80,7 відс..

Зовнішньоекономічна діяльність. В Черкаському районі обліковувалося 15  підприємств, які займаються експортом. Найбільше товарів, які експортувались: горілка, частини обладнання  для виробництва кормів, частини меблів для сидіння, лісоматеріали, шрот соняшниковий.

Основні країни – партнери з якими  здійснювались зовнішньо-торгівельні операції це –  Китай.

Заробітна плата. Станом на 01.10.2018, згідно із статистичними даними, заборгована заробітна плата зафіксована на економічно-активному підприємстві Звірогосподарство Черкаської облспоживспілки  у розмірі 1 541,2 грн. та на підприємстві – Філія «Черкаська ДЕД» ДП Облавтодор ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» у розмірі 459 тис. грн.

Заборгована заробітна плата, також, існує на підприємстві-банкруті
ЗАТ «Черкаський агротепличний комбінат» у сумі 2 668,8 тис. грн.

Станом на 01.12.2018 проведено 7 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.

Населення.  Згідно із статистичними даними  станом на 01.10.2018 чисельність наявного населення Черкаського району становить                               74,858 тис. осіб.

Найбільшими платниками податку на доходи фізичних осіб є відділ освіти Черкаської райдержадміністрації, КЗ “ЧОПТД” Черкаської обласної ради, ДП “Черкаський лісгосп”, ДП „Перемога Нова”, районна Центральна лікарня с. Червона Слобода, СТОВ «Ломовате», ПАТ «Азот», СПП «РВД-Агро» та військові частини А-3177 та А-3193, які сплатили до районного бюджету майже 40,0 млн.грн., що становить 41 відс. в  загальних надходженнях цього податку.

 

Доходи

 

В 2018 році до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів  району надійшло 215244,9 тис.грн. власних та закріплених надходжень, що становить 106,3 відс. до затверджених районною та сільськими радами планових показників.  Понад  завдання до місцевих бюджетів  району мобілізовано 12835,4 тис.грн. власних та закріплених доходів,  а порівняно з 2017 роком доходів надійшло  на 43856,4 тис.грн. більше. Приріст власних та закріплених надходжень  становить 125,6 відс.

Міжбюджетних трансфертів в 2018 році до загального  та спеціального    фондів    місцевих   бюджетів   району   надійшло   в  обсязі  610211,1 тис.грн., що  становить 99,3 відс. до річних призначень.  Порівнюючи із 2017 роком трансфертів надійшло на 33750,8 тис.грн., або на 5,9 відс. більше.

План 2018 року по надходженню доходів до загального   фонду   бюджету   району  (без врахування міжбюджетних трансфертів) виконано   на  105,2 відс.   При  плані 188879,7 тис.грн. фактично  мобілізовано 198741,4 тис.грн.                        (+ 9861,7 тис.грн.), що на 41927,1 тис.грн., або на 26,7 відс. більше, ніж надійшло за 2017 рік.

Збільшення  фактичних надходжень до загального фонду бюджету району  в 2018 році у порівнянні із уточненими річними планами відбулося за такими  джерелами доходів:

  • податку на доходи фізичних осіб – на 5333,2 тис.грн, або на 5,8 відс.;
  • податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – на 45,6 тис.грн., або в 2 рази;
  • рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – на 254,1 тис.грн., або на 6,1 відс.;
  • рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – на 3,0 тис.грн., або на 3,5 відс.;
  • акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів та з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального – на 971,7 тис.грн., або на 6,9 відс.;
  • податку на майно – на 1377,5 тис.грн., або на 3,3 відс.;
  • туристичному збору – на 59,1 тис.грн., або в 4 рази;
  • єдиному податку – на 1244,9 тис.грн., або на 3,6 відс.;
  • частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету – на 15,1 тис.грн., або на 72,9 відс.;
  • адміністративних штрафах та інших санкціях – на 29,6 тис.грн., або на 81,9 відс.;
  • платі за надання адміністративних послуг – на 68,5 тис.грн., або на 9,2 відс.;
  • платі за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – на 69,6 тис.грн., або на 19,8 відс.;
  • надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – на 1,1 тис.грн., або на 0,6 відс.;
  • державному миту – на 7,7 тис.грн., або на 38,8 відс.;
  • інших надходженнях – на 371,4 тис.грн., або в 3 рази.

Уточнений план  доходів загального фонду районного бюджету виконано на 106,0 відс., понад план надійшло 5617,3 тис.грн., а  сільських  бюджетів – на 104,4  відс., що на  4244,4 тис.грн. більше річного уточненого плану.

Виконання затверджених радами завдань з доходів загального фонду не забезпечило три  сільські ради, а саме:  Леськівська (- 61,9 тис.грн. до плану, або 1,3 відс.), Худяківська (- 157,1 тис.грн. до плану, або 3,8 відс.) та Яснозірська (- 105,0 тис.грн. до плану, або 3,2 відс.)

Збільшення фактичних надходжень до загального фонду бюджету району  в 2018 році у порівняні із надходженнями у 2017 році відбулося за такими  джерелами доходів:

  • податку на доходи фізичних осіб – на 20020,2 тис.грн, або на 25,8 відс.;
  • податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – на 46,3 тис.грн., або в 2 рази;
  • рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів – на 1453,4 тис.грн., або на 49,5 відс.
  • платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – на 36,2 тис.грн., або на 67,8 відс.;
  • акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів та з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального – на 3414,3 тис.грн., або на 29,2 відс.;
  • податку на майно – на 11563,2 тис.грн., або на 36,0 відс.;
  • туристичному збору – на 45,7 тис.грн., або на 145,4 відс.;
  • єдиному податку – на 5003,3 тис.грн., або на 16,4 відс.;
  • частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету – на 17,6 тис.грн., або в 2 рази;
  • адміністративних штрафах та інших санкціях – на 42,8 тис.грн., або в 3 рази;
  • платі за надання адміністративних послуг – на 108,8 тис.грн., або на 15,5 відс.;
  • державному миту – на 3,4 тис.грн., або на 14,0 відс.

Зменшення фактичних надходжень до загального фонду бюджету району в 2018 році у порівнянні із надходженнями у 2017 році відбулося по надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – на 73,1 тис.грн., або на 29,1 відс.

Близько 86 відс. доходів загального фонду бюджету району сформовані за рахунок податку на доходи фізичних осіб, плати за землю та єдиного податку, питома вага яких в загальному обсязі становить відповідно 49, 19 та 18 відс.

Міжбюджетних трансфертів в 2018 році до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло в обсязі 605951,5 тис.грн., що становить 99,3 відс. до річних призначень. Порівнюючи із 2017 роком трансфертів надійшло на 41019,6 тис.грн., або на 7,3 відс. більше.

Уточнений річний план по доходах спеціального фонду бюджету району (без врахування обсягів міжбюджетних трансфертів) виконано на 122,0 відс. При плані 13529,7 тис.грн. фактично  мобілізовано 16503,4 тис.грн. (+ 2973,7 тис.грн.), що на 1929,3 тис.грн., або на 13,2 відс. більше, ніж надійшло в 2017 році.

До спеціального фонду місцевих бюджетів надійшло 11569,2 тис.грн. власних надходжень бюджетних установ, що становить 70,1 відс. в загальному обсязі доходів.

До місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища надійшло 1921,9 тис.грн. податкових та неподаткових надходжень, а саме:

  • екологічного податку – 1850,4 тис.грн., що становить 274,4 відс. до плану;
  • грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності  – 71,5 тис.грн., або 143,9 відс. до плану.

Коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва надійшло в сумі 186,2 тис.грн.

Бюджет розвитку  району  сформовано   за   рахунок     надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у комунальній власності, коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності та коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Затверджений  план  по надходженнях до бюджету розвитку місцевими радами з  урахуванням змін в 2018 році  виконано на 147,3 відс., при плані 1433,2 тис.грн. фактично надійшло 2111,7 тис.грн. Коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності надійшло в обсязі  721,3 тис.грн., коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності надійшло –  477,0 тис.грн., а коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 913,4 тис.грн.

Окрім того, до бюджету розвитку надійшло інших субвенцій з інших бюджетів в сумі 3675,2 тис.грн. та на співфінансування інвестиційних проектів – 594,4 тис.грн.

Джерелами формування цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування відповідно до статті 68 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є добровільні внески юридичних та фізичних осіб відповідно до законодавства та інші надходження не заборонені чинним законодавством. В 2018 році  до цільових фондів,  утворених органами місцевого самоврядування надійшло 716,4 тис.грн., (97,6 відс. до затвердженого місцевими радами завдання з урахуванням змін).

Збільшення фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету району в 2018 році у порівнянні із надходженнями у 2017 році відбулося за такими джерелами доходів:

  • екологічному податку – на 923,3 тис.грн., або в 2 рази;
  • находженнях коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва на – 160,9 тис.грн., або в 7 раз;
  • коштах пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – на 584,5 тис.грн., або в 3 рази;
  • власних надходження бюджетних установ   – на 412,4 тис.грн., або на 3,7 відс.;
  • коштах від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності – на 215,8 тис.грн., або на 82,6 відс.;
  • цільових фондах, утворених органами місцевого самоврядування – на 101,6 тис.грн., або на 16,5 відс.

Зменшення фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету району в 2018 році у порівнянні із надходженнями у 2017 році відбулося за такими джерелами доходів:

  • грошових стягненнях за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – на 13,0 тис.грн., або на 15,4 відс.;
  • коштах від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – на 454,2 тис.грн., або на 38,6 відс.

Міжбюджетних трансфертів в 2018 році до спеціального фонду    місцевих   бюджетів   району   надійшло   в   обсязі 4269,5 тис.грн., що  становить 92,3 відс. до річних призначень.  Порівнюючи із 2017 роком трансфертів надійшло на 7268,7 тис.грн., або на 63,0 відс. менше.

Органами місцевого самоврядування в 2018 році надано 28 платникам пільги зі сплати податків та зборів на загальну суму 2916,6 тис.грн.

По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надано Черкаською районною радою вісім пільг на суму 656,4 тис.грн., із них:

–  Черкаській центральній районній лікарні – на суму 213,3 тис.грн.;

–  Черкаській районній лікарні с.Мошни – на суму 17,7 тис.грн.;

– комунальному закладу «Черкаський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Черкаської районної ради – на суму 32,3 тис.грн.;

– господарському управлінню експлуатації приміщень Черкаської районної ради – на суму 48,2 тис.грн.;

–  комунальному підприємству теплових мереж Черкаського району – на суму 334,6 тис.грн.;

– спеціалізованому комунальному підприємству “Райліс” –  на суму 8,1 тис.грн.;

–   ФОП Ротару Н. К.  – на суму 2,2 тис.грн.

Мета надання пільги – покращення фінансового-господарського  стану підприємств районної комунальної власності.

По земельному податку надано двадцять одну пільгу на суму 2260,2 тис.грн., із них:

–    органам місцевого самоврядування – на суму 9,6 тис.грн.;

–  Правобережному міжрайонному управлінню водного господарства – на суму 27,0 тис.грн.;

–  КЕВ м. Біла Церква – на суму 591,5 тис.грн. з метою підтримки збройних сил України;

–  Головному центру підготовки особового складу державної прикордонної служби України імені генерал-майора Ігоря Момота (військова частина 9930)– на суму 1604,6 тис.грн. з метою підтримки збройних сил України;

–  дитячому позаміському закладу оздоровлення та відпочинку “Дніпровець”  національної поліції України – на суму 23,4 тис.грн.;

–   УСБУ в Черкаській області   – на суму 4,1 тис.грн.

Видатки

Видатки загального фонду зведеного бюджету району  за 2018 рік виконані в сумі 756561,6 тис.грн., або 96 відс. уточнених призначень на рік, із них: на фінансування закладів освіти використано – 196235,5 тис.грн. (25,9 відс. загального обсягу видатків), охорони здоров’я – 76679,1 тис.грн. (10,1 відс.), соціального захисту населення    – 362607,1  тис.грн. (47,9 відс.), культури та мистецтва – 15382,4  тис.грн. (2,0 відс.), фізичної   культури та спорту –  3448,6 тис.грн.( 0,5 відс.), державне управління – 34262,0 тис.грн. (4,5 відс.), інші видатки (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) – 67946,9 тис.грн. (9,1 відс.).

За економічною структурою видатки на утримання установ району та фінансування програм та заходів характеризуються наступними показниками:     видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 213159,0 тис.грн. або 28,2 відс., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 23704,3 тис.грн. або 3,1 відс., інші виплати населенню – 354660,6 тис.грн. або 46,9 відс., поточні трансферти органам державного управління – 41501,9 тис.грн. або 5,5 відс., інші поточні видатки (медикаменти, продукти харчування, та інші) – 119836,5 тис.грн. або 15,8 відс. та капітальні трансферти органам державного управління – 3699,3 тис.грн. або 0,5 відс.

На захищені видатки із загального фонду бюджетів за звітний період спрямовано 639282,5 тис.грн., що в цілому по району становить 84 відс. від загального їх обсягу.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 213159,0 тис.грн., що становить 91 відс. до уточнених призначень на рік.

Асигнувань на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів використано у сумі 45,2 тис.грн. Виконання склало 93 відс. до уточненого плану.

На оплату продуктів харчування  використано 6211,4 тис.грн. (93 відс. до плану).

Видатки з оплати енергоносіїв і комунальних послуг  профінансовані у сумі 23704,3 тис.грн. (89 відс.).

 

Державне управління

Видатки на державне управління за 2018 рік виконані  в сумі 34262,0 тис.грн. при уточненому  плані на рік  34891,6 тис.грн., або на 98 відс., недовикористано – 629,6 тис.грн.

На утримання органів самоврядування за 2018 рік використано 33334,6 тис.грн. при уточненому  плані на рік  33964,2 тис.грн., або на 98 відс., недовикористано – 629,6 тис.грн.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 28696,8 тис.грн. при уточненому плані 28959,4 тис.грн., або  99 відс., економія склала 262,6 тис.грн. Фактична чисельність станом на 01.01.2019 року склала 197,75 од. (по районній раді 13 од.), при плановій чисельності 211,25 од., в тому числі: по районній раді – 17 од.

На оплату енергоносіїв та комунальних послуг використано 1212,5 тис.грн. при уточненому плані – 1559,5 тис.грн., або 78 відс., економія  – 347,0 тис.грн.

Видатки спеціального фонду затверджені в сумі 483,1 тис.грн., в тому числі 3,9 тис.грн. за рахунок коштів, що надійшли до Сагунівської сільської ради від зданої макулатури. Використання становить 412,5 тис.грн., із них: на поточні витрати (придбання предметів, матеріалів, обладнання) – 3,9 тис.грн., на придбання обладнання і предметів довгострокового використання (комп’ютерів, меблів) – 389,8 тис.грн., на реконструкцію  сільських  рад  – 18,8 тис.грн.

На проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських голів заплановані кошти в сумі 927,4 тис.грн., використано 927,4 тис.грн., або 100 відс., із них субвенція з державного бюджету складає 851,4 тис.грн.

 

О С В І Т А

На утримання  закладів освіти  у бюджеті району  заплановані кошти на 2018 рік в сумі 219114,3 тис.грн., використано – 196235,5 тис.грн., що становить 90 відс. до уточнених призначень, економія коштів – 22878,8 тис.грн. За рахунок освітньої субвенції видатки проведені на суму 83188,1 тис.грн. при її надходженні в сумі 101030,3 тис.грн., залишку коштів на початок року в сумі 988,2 тис.грн. та його надходженні з обласного бюджету  в сумі 307,0 тис.грн. Залишок на кінець року складає 19137,4 тис.грн.

По дошкільних закладах освіти при уточненому плані 50359,6 тис.грн. використано 49382,5 тис.грн., зекономлено 977,1 тис.грн., план виконано на 98 відс. Станом на 01.01.2019 р. мережа дошкільних закладів змінилась і становить 23 установи (2 установи відійшли в Степанківську об’єднану громаду), де виховується 1958 дітей у 78 групах. Планова чисельність працівників дошкільних навчальних  закладів зменшилась і  становить 559,29 од., фактично – 540,15 од., вакансій – 19,14 од.

За 2018 рік по дошкільним навчальним закладам використано на заробітну плату з нарахуваннями 36989,2 тис.грн. при плані 37216,3 тис.грн., або 99,4 відс., економія склала 227,1 тис.грн. Кредиторська заборгованість по заробітній  платі станом на 01.01.2019 р., термін оплати якої не настав, відсутня.

На харчування по ДНЗ за 2018 рік по загальному фонду використано  3885,3 тис.грн. при плані 4167,6 тис.грн., або 93 відс., недовикористано 282,3 тис.грн. та по спеціальному фонду відповідно 3156,9 тис.грн. при плані 3909,1 тис.грн., або 81 відс., в тому числі за рахунок батьківської плати 2873,2 тис.грн.

Проведено стовідсотково виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані 4811,3 тис.грн., використано –  4488,0 тис.грн., або 93 відс., економія бюджетних коштів на оплату енергоносіїв склала 323,3 тис.грн.

На утримання  закладів освіти  у районному бюджеті заплановані кошти в сумі 168754,8 тис.грн., використано – 146853,0 тис.грн., що становить 87 відс. до уточнених призначень, економія коштів – 21901,7 тис.грн.

Мережа закладів освіти  складає: 23 ЗОШ, де навчається 5422 учнів у 320 класах, 1 НВК, де виховується 45 дітей в 2 групах, 3 позашкільні заклади, в яких функціонує 156 гуртки з кількістю 2949 учнів, методкабінет, група централізованого господарського обслуговування,   централізована бухгалтерія, інклюзивно-ресурсний центр та логопедпункт.

Фактична чисельність працівників становить 1343,92 од. при плані 1310,28 од., у тому числі: по загальноосвітніх школах штатна чисельність складає 1213,08 од., фактично зайнято – 1171,3 од., вакансій – 41,78 од.

По бюджетних установах освіти забезпечено повністю фінансування фонду оплати праці. За 2018 рік по загальноосвітнім школам  використано на заробітну плату з нарахуваннями 107433,6 тис.грн. при плані 126646,5 тис.грн.,  або 85 відс., економія склала 19212,9 тис.грн. Кредиторська заборгованість по заробітній  платі станом на 01.01.2019 р., термін оплати якої не настав, відсутня.

На харчування по загальноосвітніх школах використано за рік 2285,8 тис.грн. при плані 2444,4 тис.грн., або 94 відс., недовикористано 158,5 тис.грн. На протязі року залучено кошти сторонніх організацій, підприємств, батьків на харчування дітей на суму 1616,0 тис.грн., що забезпечує одноразове  харчування учнів  1-4 класів, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, учнів загальноосвітніх шкіл та вихованців дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів, які переселились з АР Крим, східних областей України та батьки яких є учасниками АТО.  Вартість одноразового харчування склала  6,50  грн. для учнів 1-4 класів, 7,50 грн. для учнів 5-11  класів та 10 грн. для вихованців. В середньому харчується 3206 учнів ЗОШ та 43 вихованців Чорнявського НВК.

У 23 загальноосвітніх школах були організовані пришкільні оздоровчі табори, де охоплено відпочинком 2076 дітей. Середня вартість харчування однієї дитини в день склала 10 грн. Видатки на функціонування пришкільних таборів  склали  290,6 тис.грн.

Проведено виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані на рік 16261,4 тис.грн., використано – 14325,2 тис.грн., або 88 відс., економія склала 1936,2 тис.грн.

На позашкільну освіту та заходи із позашкільної роботи з дітьми використано 6041,6 тис.грн. при плані 6111,4 тис.грн., або на 93 відс., із них: на заробітну плату з нарахуваннями – 5688,5 тис.грн., що складає 94 відс. загального обсягу, на енергоносії відповідно 241,0 тис.грн. або 4 відс., інші видатки –  112,1 тис.грн. та 2 відс.

За рахунок цих коштів утримується 3 позашкільні заклади – районна станція юних техніків, станція юних натуралістів, будинок дитячої та юнацькою творчості, з фактичною чисельністю 77,84 од. при плані 86,84 од.

Крім того, в 2018 році на галузь «Освіти» згідно типової програмної класифікації видатків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 року №793 передані школи естетичного виховання, на утримання яких в бюджеті заплановано 5074,0 тис.грн., фактично використано – 5017,4 тис.грн., або 99 відс., економія – 56,6 тис.грн. Головним розпорядником цих коштів визначено відділ культури і туризму. Видатки на заробітну плату на 2018 рік заплановані в сумі 4844,5 тис.грн. за рахунок загального фонду, використано – 4824,1 тис.грн., або 99,6 відс. та 474,5 тис.грн. за рахунок спеціального фонду, використано – 465,1 тис.грн., або 98 відс. Штатна чисельність складає 73,6 од., фактично на кінець року зайнято 71,1 од. На проведення розрахунків за електричну енергію та природний газ, які споживаються школами естетичного виховання, призначення затверджені в сумі 166,0 тис.грн., використано 135,6 тис.грн., або 82, відс.

На методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти  при уточненому плані 2174,3 тис.грн. використано 2148,7 тис.грн., або на 99 відс., із них на заробітну плату з нарахуваннями використано 1963,7 тис.грн., або 91 відс. загальних видатків. За рахунок цих коштів утримується методкабінет, де налічується  15,5  од. На енергоносії використано 24,6 тис.грн. при плані 33,8 тис.грн., або 73 відс., економія – 9,2 тис.грн.

На утримання інших закладів освіти в бюджеті відділу освіти  на 2018 рік заплановані кошти в сумі 3422,6 тис.грн., використано 3372,6 тис.грн., або 98,5 відс., із них: на «Централізоване ведення бухгалтерського обліку» при уточненому плані  2074,9 тис.грн. використано 2074,0 тис.грн., або 100 відс. Заробітна плата з нарахуваннями складає 1921,6 тис.грн., або 93 відс. від загальних видатків. Фактична чисельність складає 18 од., при плановій – 20,0 од. На енергоносії використано 27,3 тис.грн. при плані 38,5 тис.грн., або 71відс.

На групу централізованого господарського обслуговування при уточненому плані 773,7 тис.грн. використано 773,7 тис.грн., або 100 відс., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 746,1 тис.грн. або 96 відс. загального обсягу, на енергоносії – 13,3 тис.грн. або 2 відс., інші поточні видатки – 14,3 тис.грн., або 2 відс. Фактична чисельність по групі складає 7 од. при плані 8.

На утримання інклюзивно-ресурсного центру та логопедичного пункту за звітний період  використано 524,9 тис.грн., або 99 відс., із них на заробітну плату з нарахуваннями 370,7 тис.грн., що складає 71 відс. загальних видатків, на енергоносії використано 2,9 тис.грн. Фактична чисельність складає 8,5 од. при плановій 8,5 од.

На інші програми та заходи в у сфері освіти при плані 13,0 тис.грн., використано 11,2 тис.грн., або 86 відс. на  На одноразову  допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років використано 9,0 тис.грн.

По спеціальному фонду по закладах освіти використано 10355,2 тис.грн., що складає 89 відс. планових призначень на рік, в тому числі: на оплату праці працівникам музичних шкіл – 465,1 тис.грн. (за рахунок надходження  батьківської плати 394,9 тис.грн.), на придбання предметів постачання та матеріалів – 667,6 тис.грн., на харчування – 4772,8тис.грн., оплату послуг – 37,6 тис.грн., оплата комунальних послуг – 236,8 тис.грн., придбання медикаментів – 0,2 тис.грн.,  видатки на відрядження – 3,4 тис.грн., на інші поточні  видатки – 4,8 тис.грн., капітальні видатки –  4166,9 тис.грн., із них: придбання предметів довгострокового використання (телевізорів для шкіл, фотоапарата, комп’ютерної техніки для «Нової української школи» – 662,6 тис.грн., електроплит, техніки для ІРЦ – 80,0 тис.грн.) – 1635,3 тис.грн., капітальне будівництво міні футбольного майданчика – 161,1 тис.грн., на капітальний ремонт будівель та огорожі – 2065,8 тис.грн. та реконструкцію – 304,7 тис.грн.

                                      Охорона здоров’я

Бюджет Черкаського району по охороні здоров’я за 2018 рік виконаний в сумі 76679,1 тис.грн. при уточненому   плані 79480,5 тис.грн. або 96 відс., недовикористано – 2801,4 тис.грн. За рахунок медичної субвенції видатки проведені на суму 58562,7 тис.грн. при її надходженні в сумі 58368,3 тис.грн. та залишку коштів на початок звітного періоду в сумі 1405,2 тис.грн. Залишок медичної субвенції на кінець звітного періоду складає 1210,8 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями  по медустановам району складає 73 відсотків загальних видатків, питома вага енергоносіїв – 8,2 відс.

За рахунок цих коштів фінансується центральна районна лікарня, Мошнівська районна лікарня  та частково КНЗ Черкаський районний центр первинної медико-санітарної допомоги.

В закладах охорони здоров’я функціонує 324 ліжок в звичайних стаціонарах, на яких проведено хворими 115,0 тис. л/день та 165 ліжок денного перебування в лікарнях,  відповідно проведено хворими 80,6 тис. л/днів.

Фактична штатна чисельність станом на 01.01.2019 року складає 936,5 од., при плановій чисельності 1044,25 од.

На заробітну плату з нарахуваннями по установах охорони здоров’я використано 56092,4 тис.грн. при уточненому плані на рік –  56158,4 тис.грн., або 99,9 відс.

За 2018 рік придбано медикаментів на суму 3703,3 тис.грн. при плані  3761,5  тис.грн. або 98 відс. Витрати на харчування склали 1252,0 тис.грн. при плані 1290,3 тис.грн. або 97 відс.

Проведено стовідсотково виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані на рік 7631,8 тис.грн., використано – 6315,5 тис.грн., або 83 відс. Заборгованість відсутня.

На забезпечення   централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет за 2018 рік використано 2010,0 тис.грн. при плані 3007,5 тис.грн., або 67 відс., економія коштів склала 997,5 тис.грн.

На відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань  при плані 1781,7 тис.грн. використано 1771,6 тис.грн., або  99 відс.

На зубне пільгове протезування  за звітний період  кошти використані в сумі 123,0 тис.грн. (142 особи) при плані 123,1 тис.грн., або 100 відс.

Видатки на безкоштовний та пільговий відпуск медикаментів  складають 775,1 тис.грн. (813 осіб) та на безкоштовну видачу дітям молочних сумішей – 22,8 тис.грн. (6 діток).

На виконання програми  «Надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю на 2018-2020 роки» було використано 833,0 тис.грн., в т.ч. за рахунок коштів районного бюджету 303,2 тис.грн. (3 особи).

На виконання Районної програми медикаментозного забезпечення хворих із трансплантованими органами на 2017-2020 роки при плані 15,7 тис.грн. (субвенція з обласного бюджету) кошти не використовувались.

По спеціальному фонду на установи охорони здоров’я на протязі року використано – 5515,5 тис.грн., або 82 відс. річних призначень, в тому числі: на заробітну плату з нарахуваннями – 909,9 тис.грн., комунальні послуги та енергоносії – 12,7 тис.грн., медикаменти – 413,7 тис.грн., харчування – 146,1 тис.грн., поточні витрати (придбання м’якого інвентарю, предметів та матеріалів, оплата послуг та ін.) – 636,9  тис.грн., капітальні видатки – 3396,2 тис.грн. на придбання предметів та обладнання довгострокового використання.

Крім того, централізовано отримано  медикаментів на суму – 17439,5 тис.грн. та листів непрацездатності – 1,7 тис.грн., за благодійні кошти придбано господарчі товари, медикаменти, продукти харчування та обладнання на загальну суму 707,6 тис.грн.

Надійшло коштів  за 2018 рік всього 1497,4 тис.грн., із них: за оренду приміщення – 462,0 тис.грн., за реалізацію майна – 0,5 тис.грн., за медичні огляди – 550,7 тис.грн., зубне протезування – 445,2 тис.грн., інші  надходження – 39,0 тис.грн.

 

                   Соціальний захист та соціальне забезпечення

На соціальний захист та соціальне забезпечення відшкодовано за  звітний період 362607,1 тис. грн. при уточненому плані  364301,1 тис. грн., що становить 99,5 відс., недофінансовано 1694,0 тис.грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2019  обліковуються у сумі 47649,9 тис. грн. (заборгованість по видатках, що фінансуються за рахунок цільових трансфертів з державного бюджету). Прострочена кредиторська заборгованість по цільовим субвенціям склала 258,5 тис.грн.

На виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну  виплату, допомога по догляду за особами з інвалідністю І та ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційні виплати непрацюючій працездатній особі , яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою яка досягла 80-річного віку  за  2018 рік використано 98930,3  тис. грн. при  плані  –  100005,1 тис. грн., або 98,9  відс. до планових призначень.  Заборгованість по даних виплатах   на 01.01.2019 відсутня.

На надання пільг та житлових субсидій ветеранам війни та праці, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ,  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, громадянам за професійною ознакою,  додаткові виплати населенню на покриття витрат  з оплати житлово-комунальних послуг за рахунок субвенції з Державного бюджету по загальному фонду  використано 242302,0 тис. грн. при  плані 242302,0 тис. грн., або 100 відс.  Заборгованість по даних виплатах   на 01.01.2019 року становить – 47370,3 тис. грн.

На надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за 2018 рік використано 4218,2 тис.грн. при уточненому плані  – 4218,3 тис.грн., або 99,9 відс. Кредиторська заборгованість по даним виплатам станом на 01.01.2019 складає 21,1 тис.грн.

На надання пільг ветеранам війни та праці, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ,  громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи  з послуг зв’язку та компенсаційні виплати за пільговий проїзд за рахунок коштів районного бюджету профінансовано 1231,0 тис. грн. при  плані 1248,0 тис. грн., або 99 відс.  Кредиторська заборгованість по даних виплатах   на 01.01.2019 року становить – 258,5  тис. грн. (субвенція з державного бюджету 2016 року).

На пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за  2018 рік за рахунок субвенції з обласного бюджету, використано 446,1 тис. грн., при    плані 446,1 тис.грн.,  або 100  відс. до планових призначень.

На забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих,  які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги фізичними особами використано 826,9 тис.грн. при уточненому плані 1090,1 тис.грн., або 76 відс.

На забезпечення соціальними та реабілітаційними послугами громадян похилого віку,  інвалідів, дітей-інвалідів в установа соціального обслуговування при уточненому плані на рік 7466,4 тис.грн.  використані кошти в сумі 7322,5 тис.грн., або 98 відс.   Питома вага заробітної плати в загальному обсязі видатків складає 97 відс. Фактична кількість штатних посад 111,0 од., при плановій 126 од., із них: 75 соціальних робітників та 4 соціальні працівники. В стаціонарному відділенні знаходиться 34 одиноких непрацездатних громадян та інвалідів.

За 2018 рік на заробітну плату з нарахуваннями використано 7108,8 тис.грн. при уточненому плані – 7108,9 тис.грн., або 100 відс.

На продукти харчування  по територіальному центру витрачено  40,3 тис.грн. по загальному фонду та 391,2 тис.грн. по спеціальному фонду.

На енергоносії та комунальні послуги використано 212,1 тис.грн., із них:  по загальному фонду – 66,2 тис.грн. при плані – 83,5 тис.грн., або 79 відс. та спеціальному фонду –  120,9 тис.грн. Заборгованість відсутня.

На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за звітний період використано 1730,0 тис.грн. при  плані 1743,8 тис.грн., що становить 99 відс.  За рахунок цих коштів фактично утримується 15 од. при плановій чисельності 29 од.  На заробітну плату з нарахуваннями використано  1649,6 тис.грн. або 99 відс. плану, на енергоносії та комунальні послуги відповідно – 14,1 тис.грн. та 100 відс., інші поточні видатки складають –66,3 тис.грн. та  100 відс.

На фінансову підтримку громадських організацій інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість використано 309,0 тис.грн. при уточненому плані – 309,2 тис.грн., або 100 відс., із них: організації ветеранів – 132,1 тис.грн., організації інвалідів – 96,0 тис.грн., організації афганців – 5,0 тис.грн., організації об’єднаних бійців реформаторів – 5,0 тис.грн, організації об’єднаних патріотичних сил – 4,9 тис.грн. та організації «Союз Чорнобиль України» – 66,0 тис.грн.

На організацію та проведення громадських робіт по загальному фонду використано 470,4 тис.грн. при уточненому плані 520,8 тис.грн., або 90 відс. та спеціальному використано 396,0  тис.грн. при плані – 419,7 тис.грн., або 94 відс. на виплату заробітної плати (з нарахуваннями) працівникам, працевлаштованим центром зайнятості.

На виплату державної допомоги на  дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках  сімейного типу та прийомних сім’ях, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною”, оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя, підтримку малих групових будинків за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету використано 1376,1 тис.грн. при плані 1402,6 тис.грн., або 98 відс.

На інші заходи у сфері соціальному захисту і соціального забезпечення  при уточненому плані на рік 3072,8 тис.грн., використано – 3008,9 тис.грн., або 98 відс., із них: надання одноразової допомоги сім’ям учасників АТО та учасників АТО –12,0 тис.грн., придбання путівок  на оздоровлення дітям – інвалідам – 165,0 тис.грн., учасникам АТО – 48,0 тис.грн. та ліквідаторам наслідків ЧАЕС – 95,5 тис.грн., щомісячна фінансова допомога політичним в’язням та репресованим –   58,8 тис.грн., для товариства Червоного Хреста – 5,0 тис.грн., районному комітету багатодітних сімей – 15,0 тис.грн. для придбання подарунків, на виконання програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища   – 262,0 тис.грн. та одноразова грошова допомога для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій малозабезпеченим верствам населення – 2347,6 тис.грн.

На оздоровлення та відпочинок дітей при плані 179,4 тис.грн. використано 173,2 тис.грн., або 97 відс.

По спеціальному фонду по територіальному центру за звітний період надійшло 1227,0  тис.грн., із них: плата за послуги – 666,9 тис.грн., благодійні внески – 560,1 тис.грн., використано  1335,7 тис.грн., із них: на харчування підопічних – 391,2 тис.грн., на оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг  – 120,9 тис.грн., інші видатки – 481,9 тис.грн. (придбання інвентаря, предметів, м’якого інвентаря, утримання автотранспорту,  інші послуги, відрядження), капітальні видатки – 341,7 тис.грн., із них: придбання обладнання – 121,7 тис.грн. та капітальний ремонт приміщення – 220,0 тис.грн.

 

Культура і мистецтво

 

По галузі „Культура” видатки за звітний період використані в сумі 15382,4 тис.грн. при  уточненому  плані  15904,3 тис.грн.,  що становить 97 відс., недофінансовано – 521,9 тис.грн.

За рахунок цих коштів утримується 5 установ культури районного підпорядкування:   організаційно-методичний центр бібліотечної та краєзнавчої роботи та районна дитяча бібліотека, які реорганізовані шляхом злиття в інформаційно-бібліотечний центр,  районний   організаційно-методичний   центр     народної     творчості,     2 школи естетичного виховання дітей з філіальною системою – Червонослобідська та Мошнівська, централізована бухгалтерія.  та 58 установи  в сільських  радах: 27 бібліотек та 31 будинки культури та клубів. Контингент учнів по школах естетичного виховання – 470 учнів. Фактична чисельність працівників станом на 01.01.2019 р. становить 162,85 од., при штатній чисельності – 185,25 од.

Заробітна плата з нарахуваннями працівникам установ культури становить  12283,0 тис.грн., що складає 99 відс. до плану на рік, економія по фонду заробітної плати станом на 01.01.2019 р. становить 185,3  тис.грн. Педагогічним та бібліотечним працівникам виплачені надбавки за вислугу років, за особливі умови роботи та на підвищення престижності професії.

На енергоносії та комунальні послуги за звітний період  використано на установи культури 1721,3 тис.грн., при плані – 1948,4 тис.грн., або 88 відс.,  економія склала – 227,1 тис.грн. Питома вага в загальному обсязі видатків становить 9 відс.  Заборгованість по енергоносіям та комунальним послугам відсутня.

На забезпечення діяльності інших закладів (утримання централізованої бухгалтерії відділу культури – 5 од.) використано 541,2 тис.грн. при плані 548,5 тис.грн., або 99 відс., економія коштів склала – 7,3 тис.грн., в тому числі: на заробітну плату з нарахуваннями – 473,7 тис.грн. при плані 475,0 тис.грн., або 99,7 відс., на оплату енергоносіїв і комунальних послуг – 10,8 тис.грн. при плані 11,6 тис.грн., або 93 відс., оплата послуг – 38,2 тис.грн. при плані 42,8 тис.грн., або 89 відс., придбання предметів, матеріалів – 17,7 тис.грн. при плані 18,0 тис.грн., або 98 відс., видатки на відрядження – 0,7 тис.грн. при плані 1,1 тис.грн., або 68 відс.

На проведення святкових заходів при плані 125,3 тис.грн. використано 125,6 тис. грн., або 99,8 відс. (на оплату послуг з проведення свята, придбання подарунків, дипломів).

За рахунок спеціального фонду по установах культури за  звітний період  проведено 1610,6 тис.грн., із них: на  заробітну плату з нарахуваннями – 3,8 тис.грн., енергоносії та комунальні послуги – 35,7 тис.грн., придбання предметів та матеріалів – 149,3 тис.грн., капітальні видатки – 1421,8 тис.грн., із них: придбання обладнання та предметів  – 852,5 тис.грн., капітальний ремонт будинків культури – 455,0 тис.грн. та реконструкція – 114,3 тис.грн.

 

Фізична культура і спорт

 

По галузі «Фізична культура і спорт» за звітний період кошти  використані в сумі 3448,6 тис.грн. при уточненому плані 3578,9 тис.грн., недофінансовано 130,3 тис.грн., або на 96 відс.

За рахунок  коштів районного бюджету утримується ДЮСШ „Мрія” з фактичною кількістю штатних посад 20 од., спортклуб „Славутич” з фактичною чисельністю 2,5 од.

На заробітну плату з нарахуваннями використано 1697,4  тис.грн., при плані – 1702,5 тис.грн., або 100 відс.

На енергоносії та комунальні послуги за звітний період  використано 18,2 тис.грн., при плані – 18,2 тис.грн., або 99,7 відс.

На виконання Програми розвитку фізичної культури та спорту в Черкаському районі на 2016-2020 роки використані кошти в сумі 195,0 тис.грн. на виплату стипендій перспективним спортсменам району.

На  проведення   спортивно-масових  змагань по сільських радах при плані 1290,8 тис.грн. використано 1190,1  тис.грн., або  92 відс. На  заробітну плату з нарахуваннями  на утримання тренерів по договору використано 494,3 тис.грн., на придбання спортивної атрибутики, спортобладнання – 282,7 тис.грн., оплата послуг на проїзд до місця змагань – 261,7 тис.грн., видатки на відрядження – 59,9 тис.грн., інші  – 91,5 тис.грн.

 

 

Житлово-комунальне господарство

 

По житлово-комунальному господарству  за 2018 рік використано 12790,9 тис.грн. при  уточненому плані 13324,7 тис.грн., що складає 96 відс., в т.ч. : по організації благоустрою сіл  – 6236,5 тис.грн. при плані 6731,7 тис.грн., або 93 відс., на виконання Програми розвитку житлово-комунального господарства та підтримки комунального підприємства теплових мереж Черкаського району на 2018-2020 роки  (по забезпеченню діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії)  –  1746,5 тис.грн. при плані 1746,5 тис.грн., або 100 відс., на забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що надають  житлово-комунальні послуги  – 4464,7 тис.грн. при уточненому плані – 4473,1тис.грн., або 99,8 відс., із них: на виконання Програми  підтримки Господарського управління експлуатації приміщень Черкаської районної ради на 2018-2021 роки – 761,7 тис.грн., на забезпечення водопровідно-каналізаційного господарства – 200,2 тис.грн. при плані  – 200,2 тис.грн., або 100 відс. та іншу діяльність у сфері житлово-комунального господарства – 142,9 тис.грн. при плані 143,2 тис.грн., або 99,8 відс. (на виконання  Програми про заходи з надання послуг по транспортуванню неідентифікованих тіл померлих з місць виявлення на території Черкаського району на 2017-2018 роки – 90,0 тис.грн.).

По спеціальному фонду  на житлово-комунальне господарство за 2018 рік використано 6387,3 тис.грн. при уточненому плані – 6677,4 тис.грн., або 96 відс., із них: на експлуатацію та технічне обслуговування житлового  фонду використано 15,0 тис.грн., на виконання Програми розвитку житлово-комунального господарства та підтримки комунального підприємства теплових мереж Черкаського району на 2018-2020 роки  (по забезпеченню діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії)  на забезпеченню діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії)  –  108,9 тис.грн., на організацію благоустрою сіл – 5836,6 тис.грн. та на придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа (субвенція з державного бюджету) – 426,8 тис.грн., із них: Думанецькою сільською радою – 231,1 тис.грн. та Хутірською сільською радою – 195,7 тис.грн.

 

Економічна діяльність

Сільське і лісове господарство, рибне

                                    господарство та мисливство

 

На сільське господарство на 2018 рік заплановані кошти по загальному фонду в сумі 81,0 тис.грн.,  із яких використано 65,3 тис.грн., або 81 відс. на проведення заходів із землеустрою та по спеціальному фонду відповідно 329,6 тис.грн. та 329,6 тис.грн., або 100 відс. на виконання програми підтримки розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.

 

Будівництво та регіональний розвиток

 

Видатки на реалізацію заходів щодо інвестиційного розвитку території за 2018 рік використані в сумі 14809,9 тис.грн. при уточненому плані 19331,7 тис.грн., або 77 відс., із них: на розроблення схем планування та забудови територій – 819,5 тис.грн., або 97 відс. призначень, на виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку територій – 13990,4 тис.грн., або 76 відс. річних призначень.

 

Транспорт та транспортна інфраструктура, дорожнє господарство

 

Затверджені місцевими бюджетами на 2018 рік видатки на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в обсязі 9638,7 тис.грн., із яких  використано 9396,6 тис.грн., що становить 97,5 відс. до річного плану, а саме:

  • на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом

та утриманням вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах  передбачено 8719,6 тис. грн., з яких фактично використано 8487,7 тис. грн. (97,3 відс.), в тому числі: по загальному фонду при плані 6080,0 тис.грн. використано 5850,5 тис.грн., або 96,2 відс. та відповідно по спеціальному фонду при плані 2639,6 тис.грн. використано 2637,2 тис.грн., або 99,9 відс.

  • на виконання «Програми розвитку дорожньої інфраструктури і фінансування

робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Черкаському районі на 2018-2020 роки» було виділено 919,1 тис.грн., із яких використано 908,9  тис.грн. (98,9 відс. до плану).

Також, для реалізації у 2018 році заходів обласної програми фінансування ремонту доріг державного значення, які проходять територією Черкаської області на 2016-2018 роки в Черкаському районному бюджеті заплановано іншу субвенцію обласному бюджету в сумі 1148,6 тис.грн. на виконання  «Програми фінансування ремонту доріг державного значення, які проходять територією Черкаського району на 2016-2018 роки». Впродовж  2018 року на виконання цієї програми перераховано до обласного бюджету 1138,3 тис.грн., що становить 99,1 відс. до затвердженого плану.

 

Інші програми та заходи, пов’язані з економічною діяльністю

 

         На виконання заходів за рахунок цільових фондів заплановані видатки  на 2018 рік в сумі 782,3  тис.грн., використано 689,8 тис.грн., або 88 відс., із них: заробітна плата з нарахуваннями працівникам, які виконують роботи за угодами – 6,4 тис.грн., енергоносії – 83,2 тис.грн., придбання вапна та фарби,  інших матеріалів для упорядкування території та автозупинок – 195,1 тис.грн., на придбання продуктів – 2,0 тис.грн.,  для проведення свят, поточний ремонт зупинок та пам’ятників, оплата послуг по благоустрою кладовищ та упорядкуванню автобусних зупинок, території села – 358,1 тис.грн.,  сплата податків та збори – 38,3 тис.грн., надання одноразових матеріальних допомог – 6,7 тис.грн.

Інша діяльність

Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного  та природного характеру

 

На заходи у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за 2018 рік використано 66,0 тис.грн. при уточненому плані  – 66,0 тис.грн., або 100 відс.

На заходи з організації рятування на водах заплановані кошти в сумі  10,0 тис.грн., використано 10 тис.грн., або 100 відс.

На утримання місцевої пожежної охорони за 2018 рік використано 2233,9 тис.грн. при уточненому плані 2233,9 тис.грн., або 100 відс. Крім того, по спеціальному фонду при плані 15,0 тис.грн. кошти використані в сумі 15,0 тис.грн., або 100 відс. Кошти на утримання пожежної охорони виділялись за рахунок коштів  районного бюджету та коштів  сільських  рад  (субвенції).

 

Громадський порядок та безпека

На заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення заплановані кошти в сумі 110,0 тис.грн., використано – 86,5 тис.грн., або 79 відс., із них: на виконання районної програми “Призовна дільниця” на 2017-2021 роки  – 50,0 тис.грн., або 100 відс., на виконання районної програми агітаційної роботи та призову на військову службу за контрактом до військової частини 3061 Національної гвардії України на 2018-2019 роки – 10,0 тис.грн., або 100 відс. та на виконання районної програми агітаційної роботи та призову на військову службу за контрактом на 2018 рік – 26,5 тис.грн., або 53 відс.

 

Охорона навколишнього природного середовища

На проведення заходів щодо охорони навколишнього природного середовища за рахунок власних коштів природоохоронних фондів місцевих бюджетів району при плані на 2018 рік –  2840,1 тис.грн. було використано 2009,4 тис.грн., або 71 відс., із них:

  • на охорону та раціональне використання природних ресурсів – 1132,6 тис.грн.;
  • на утилізацію відходів – 873,8 тис.грн.;
  • інша діяльність у сфері екології та охорони природних ресурсів – 3,0 тис.грн.

 

Засоби масової інформації

Видатки на засоби масової інформації використані в сумі 364,6 тис.грн. при уточненому плані 413,8 тис.грн. або 100 відс., із них: на підтримку та розвиток радіомовлення використано 156,5 тис.грн., на підтримку та розвиток районної газети „Сільські обрії” – 57,3 тис.грн. та на виконання Програми  інформаційно-аналітичного забезпечення Черкаської районної державної адміністрації на 2018-2020рр. – 150,8 тис.грн.

 

Резервний фонд

По резервному фонду планувались кошти  в сумі 735,0 тис.грн. на  здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. На протязі року кошти перерозподілені на інші галузі в сумі 642,3 тис.грн., залишок на кінець року 92,7  тис.грн.

Бюджет розвитку

Станом на 01.01.2018 р. залишки коштів на спеціальному рахунку місцевих бюджетів по бюджету розвитку становили 3250,1 тис.грн.

Впродовж 2018 року до бюджету розвитку  фактично надійшло                     6381,3 тис.грн., в тому числі:

–   власних надходжень – 2111,7 тис.грн., із них коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 721,3 тис.грн., коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності  –  477,0 тис.грн. та коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 913,4 тис.грн.;

– трансфертів – 4269,6 тис.грн., із них інших субвенцій з інших бюджетів в сумі 3675,2 тис.грн. та на співфінансування інвестиційних проектів – 594,4 тис.грн.

Коштів,   переданих   із  загального  фонду   бюджету   до   бюджету

розвитку в 2018 році надійшло в сумі 29088,3 тис.грн.

За рахунок коштів бюджету розвитку видатки проведені на суму  37368,9  тис.грн., із них:

  1. органи місцевого самоврядування – 408,7 тис.грн.;
  2. освіта – 4031,9 тис.грн.;
  3. охорона здоров’я – 3212,1 тис.грн.;
  4. соціальний захист – 192,8 тис.грн.;
  5. культура – 1060,1 тис.грн.;
  6. житлово-комунальне господарство – 5617,0 тис.грн.;
  7. економічна діяльність – 17767,6 тис.грн., із них: будівництво та регіональний розвиток – 819,5 тис.грн.;
  8. інша діяльність – 15,0 тис.грн.;
  9. Субвенція на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку – 673,4 тис.грн.;
  10. Субвенція з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів – 4390,3 тис.грн.;

Залишки коштів на спеціальному рахунку місцевих бюджетів по бюджету розвитку на 01.01.2019 р. становили  1350,8 тис.грн.

 

                                      Кредитування

За 2018 рік повернуто до спеціального фонду районного бюджету 3,7 тис.грн. кредитних ресурсів, які були надані в попередніх роках.

 

 Фінансування

 

Станом на 01.01.2019 р. обсяг планового профіциту  бюджету району становить 10251,4 тис.грн., фактичний обсяг профіциту становить 48131,4 тис.грн. Залишки на рахунку місцевих бюджетів по загальному фонду на початок року складав 27042,8 тис.грн., на кінець року – 45959,2 тис.грн.

Оборотна касова готівка на кінець року збережена як по районному бюджету так і в розрізі сільських  бюджетів, за виключенням Яснозірської сільської ради, де оборотна касова готівка збережена не в повному обсязі.

Станом на 01.01.2019 р. залишки на спеціальному рахунку місцевих бюджетів склали 9240,1 тис.грн., на кінець року 7013,2 тис.грн., із них: по бюджету розвитку – 1350,8 тис.грн., фонду охорони навколишнього природного середовища – 2668,1 тис.грн., проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією та ремонтом доріг – 118,6 тис.грн., цільові фонди – 393,6 тис.грн., створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг – 780,7 тис.грн., залишки на рахунках бюджетних установ – 1606,9 тис.грн., повернення коштів, наданих на кредитування громадян на будівництво та придбання житла  – 94,5 тис.грн.

Залишок  депозитних коштів станом на 01.01.2019 року відсутній.

Впродовж 2018 року  на рахунку у ПАТ «Державний ощадний банк  України» були розміщенні вільні кошти загального фонду районного бюджету в сумі 12600,0 тис.грн. на термін до 295 днів із  виплатою 10,0 відс. річних.

Сума отриманих доходів місцевими бюджетами від розміщення коштів на депозитних рахунках за 2018 рік становить 421,3 тис.грн. Заборгованість банків перед місцевим бюджетом по сплаті відсотків відсутня.

Впродовж 2018 року з Єдиного казначейського рахунку на фінансування тимчасових касових розривів місцевими бюджетами району короткотермінові  позики не отримувались.

Оpганам   мiсцевого  самоврядування  району в 2018 році  безвітсоткові середньострокові   позички  не надавалися.

 

Міжбюджетні трансферти

 

Впродовж 2018 року з Державного бюджету України отримано базової дотації в сумі 21389,2 тис.грн., освітньої субвенції – в сумі 101030,3 тис.грн., медичної субвенції – в сумі 45622,4 тис.грн. та на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 11789,0 тис.грн., що становить 100 відс. до планових призначень.

З місцевих бюджетів отримано дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету в сумі 18209,0 тис.грн. (100 відс. планових призначень) та субвенцій за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету на здійснення загальнодержавних  програм соціального захисту та соціального забезпечення населення (надання допомоги сім’ям з дітьми, пільг і субсидій населенню) – в сумі 346826,6 тис.грн., що становить 99,7 відс. планових призначень, на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 482,0 тис.грн., на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» – 1589,5 тис.грн., за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 307,1 тис.грн., на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 12745,9 тис.грн., на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 1771,6 тис.грн., на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа – 426,8 тис.грн. та на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 851,4 тис.грн.

До державного бюджету повернуто 342918 грн.99 коп., із них:

– 4216 грн.13 коп. субвенції на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу у зв’язку з вилученням дитини, оформленням пенсії та смерті підопічної і інваліда;

– 384 грн. 50 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у зв’язку з відсутністю людини по місцю проживання;

– 94 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;

– 1746 грн. 74 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань;

– 336022 грн. 02 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами;

– 548 грн. 66 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

До районного бюджету надійшло іншої субвенції з  обласного бюджету в  сумі 2389,8 тис.грн.,  із сільських бюджетів – 6934,3 тис.грн., від отг. Степанки – 1459,0 тис.грн. та отг. Білозір’я – 372,0 тис.грн.  на виконання районних програм та від Будищенської сільської ради – 594,4 тис.грн. субвенції на співфінансування інвестиційних проектів.

Також, отримано субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах із обласного бюджету 264,5 тис.грн., із сільських бюджетів – 440,4 тис.грн. та від отг. Степанки – 121,0 та отг. Білозір’я – 18,0 тис.грн.

Із районного бюджету на обласний та сільські  бюджети перераховано   іншої субвенції по загальному фонду в сумі 35062,3 тис.грн., або 99 відс. річних призначень (в тому числі: 1138,3 тис.грн. – субвенція обласному бюджету на співфінансування доріг державного значення) та по спеціальному фонду в сумі 3201,6 тис.грн., або 92 відс. до річних призначень, субвенції державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів  по загальному  фонду в сумі 5152,4 тис.грн., або 99 відс. річних призначень та спеціальному фонду відповідно 673,4 тис.грн., або 73 відс., субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 846,9 тис.грн., субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету – 779,9 тис.грн., субвенції на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 2492,6 тис.грн. (55 відс.), субвенції на виконання інвестиційних проектів – 1188,7 тис.грн., або 100 відс.

Стан дебіторської та кредиторської заборгованості

Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду на 01.01.2018 року  складає 55,1 тис.грн., на кінець року – 74,3 тис.грн. за попередню оплату за підписку періодичних видань по бюджетним установам (КЕКВ 2210) – 50,8 тис.грн. та по охороні здоров’я (КЕКВ 2282)  – 23,5 тис.грн.

Обсяги кредиторської заборгованості по загальному фонду місцевих бюджетів району станом на 01.01.2018 обліковуються у сумі 104696,0 тис. грн., станом на 01.01.2019 – 47649,9 тис.грн., зменшилась на 57046,1 тис.грн., або більше як у 2 рази. Вказана заборгованість виникла по видатках, що фінансуються за рахунок цільової субвенції на виконання програм соціального захисту населення з державного бюджету, в тому числі:

– по субвенції з надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот, яка виникла у зв’язку зі зверненням громадян після формування реєстрів для розрахунків з підприємствами надавачами послуг – 47370,3 тис.грн.;

– по субвенції з надання пільг та  субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу, яка виникла у зв’язку зі зверненням громадян в останні дні року – 21,1 тис.грн.;

– непогашена заборгованість минулих років по субвенції  з надання пільг з оплати послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 258,5 тис.грн.

Дебіторська заборгованість по спеціальному фонду станом на 01.01.2018 складає 185,1 тис.грн.,  на кінець звітного періоду – 165,5 тис.грн. по капітальним видаткам, в тому числі: по Червонослобідській сільській раді – 160,9 тис.грн., яка є простроченою в зв’язку з судовими приписами, та попередня оплата періодичних видань по культурі – 4,6 тис.грн.

Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду бюджетів сіл та районному на 01.01.2019 відсутня.

Прострочена заборгованість

Прострочена кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету району складає 258,5 тис. грн. по видатках, що фінансуються за рахунок цільових субвенцій з державного бюджету на виконання програм соціального захисту населення (по субвенції  з надання пільг з оплати послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг окремим категоріям громадян та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян).

Прострочена кредиторська заборгованість по спеціальному фонду відсутня.

Інша інформація

З метою збільшення доходів бюджету району фінансовим управлінням Черкаської райдержадміністрації щоденно готується довідка про стан надходження доходів до районного бюджету у розрізі податків і зборів, постійно ведеться аналіз заборгованості по орендній платі за землю та податку на доходи фізичних осіб  у розрізі  платників.

Працівники фінансового управління приймають постійно участь у роботі міжвідомчої робочої групи з питань легалізації зайнятості населення та забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної та заробітної плати та засіданнях комісії з питань ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і сплати податків та інших платежів до місцевих бюджетів.

Проводилися наради з органами місцевого самоврядування з питання формування показників бюджету на 2018  рік та щодо підвищення ефективності використання земель державної та комунальної форми власності та приведення розмірів орендної плати по договорах оренди за землі сільськогосподарського призначення та невитребувані земельні частки (паї).

Сільським радам щомісячно надається інформація про стан сплати орендної плати за землю до місцевих бюджетів в розрізі орендарів для проведення роботи з орендарями по скороченню боргів по орендній платі та проводиться звірка із ДПІ в Черкаському районі по платниках.

Фінансовим управлінням на протязі звітного періоду затверджено                       19 сільських та районний бюджети, проводились тематичні перевірки щодо правильності складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету та бюджетів сіл. Крім того, внесені зміни в 20 бюджетів за рахунок додаткових фінансових ресурсів.

Підготовлено 8 доповідних записок райдержадміністрації з питань виконання зведеного бюджету району та районного бюджету за 2017 рік,  за                       І квартал, півріччя та 9 місяців 2018 року, 11 розпоряджень райдержадміністрації про внесення змін до  розпису районного бюджету та щомісячне інформування про виконання районного бюджету, щоквартально надається інформація про заходи щодо скорочення та недопущення заборгованості в бюджетній сфері, надана відповідь на 1519 листів та доручень райдержадміністрації, райради та  інших установ щодо планування та використання бюджетних коштів,  надано відповідь на 8 звернень, направлено на сільські ради листи щодо розгляду рішень по затвердженню сільських бюджетів на 2018 рік та усуненню недоліків. Підготовлено 11 рішень  сесій районної ради: «Про районний бюджет на 2018 рік», «Про районний бюджет на 2019 рік»  та  «Про внесення змін до рішення сесії «Про районний бюджет на 2018 рік» та внесені зміни до розпису видатків (593 довідки), внесені зміни до сільських бюджетів (1906 довідок).

За 2018 рік проведено 193 перевірок бюджетних установ, що фінансуються з районного та сільських бюджетів. Перевірки проводились з питань: відповідності планування місцевих бюджетів вимогам Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” із змінами, правильності підготовки рішень органів місцевого самоврядування та проводився аналіз правильності та ефективності використання бюджетних коштів по установах культури.

Відповідно до квартального плану роботи фінансового управління працівниками на протязі періоду проводяться аналізи щодо дотримання чинного законодавства при плануванні та використанні коштів органами місцевого самоврядування та органами державного управління.

Працівниками фінансового управління проводиться постійно робота з головними бухгалтерами районного бюджету та спеціалістами сільських  рад щодо недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості (в т. ч. простроченої), суворого відстеження за станом розрахунків, строками платежів та документообігом на всіх етапах проходження розрахункових документів.

Працівникам сільських рад, Білозірській та Степанківській ОТГ постійно  надається практична допомога щодо дотримання положень бюджетного законодавства на всіх стадіях складання та виконання бюджету.

Крім того, постійно проводилась  робота з територіальними громадами щодо залучення  субвенцій до районного бюджету для вирішення проблемних питань. При внесенні змін в бюджети сільських рад та обєднаних територіальних громад с.Білозір’я та Степанки по загальному та спеціальному фондам станом на 01.01.2019 року залучено до районного бюджету 9637,4 тис.грн., що більше минулого року на 8 відс.

Фінансовим управлінням і надалі проводиться робота по контролю за ефективним та раціональним використанням бюджетних коштів на утримання закладів та установ району.

Comments are closed.

Інвестиційна карта Черкаського району

Рада регіонального розвитку – 2019

До уваги громадян!

Управління Державної казначейської служби України у Черкаському районі Черкаської області у період із 05 по 12 березня 2019 року здійснює зміну розташування та буде знаходитись за адресою: м. Черкаси, вул. О. Дашкевича, 23 (приміщення ГУ ДКСУ у Черкаській області, будівля колишнього НБУ).

Вхід тільки по перепустках!

Квітень 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930