Пояснююча записка до звіту про виконання бюджету Черкаського району за 2017 рік

Загальна характеристика виконання бюджету

Зведений бюджет Черкаського району складається з районного бюджету та 19 сільських бюджетів.
Зведений бюджет Черкаського району по доходах за 2017 рік становить 768578,3 тис.грн., що на 193118,5 тис.грн., або на 33,6 відс. більше за відповідний показник попереднього року, в тому числі: доходи загального фонду становлять 741790,4 тис.грн., що на 183881,6 тис.грн., або на 33,0 відс. перевищує відповідний показник попереднього року, спеціального – 26787,9 тис.грн., що на 9236,9 тис.грн., або на 52,6 відс. більше за відповідний показник попереднього року.
Видатки зведеного бюджету району за 2017 рік виконані в сумі 769000,1 тис.грн., що складає 98 відс. уточненого плану на рік по кошторису, в тому числі: загального фонду – 718160,9 тис.грн., або 98 відс. виконання, спеціального фонду (з урахуванням кредитування) – 50839,2 тис.грн., або 90 відс. планових призначень на рік.

Показники економічного розвитку району

У 2017 році розвиток реального сектору економіки показав позитивну динаміку, що мало відповідний результат і у соціальній сфері. Реконструкція об’єктів соціального призначення та інфраструктури населених пунктів дало змогу підвищити рівень надання населенню різного роду послуг (медичних, освітніх тощо).
До складу промислових підприємств основного кола району, в 2017 році входять такі найбільші підприємства району: ПАТ “Русько-Полянський меблевий комбінат”, ТОВ “Національна горілчана компанія”, ТОВ “Імпрес”, ТОВ “Арка Плюс”, БМБ “Маргарин” та ін.
Обсяг реалізованої промислової продукції за основними видами діяльності по Черкаському району становить 1515,2 млн.грн.
Збільшили реалізацію промислової продукції проти відповідного періоду минулого року:
– ТОВ “Національна горілчана компанія” – на 7,8 відс.;
– БМБ “Маргарин” – на 152,1 відс.;
– ТОВ “Імпрес” – на 27,7 відс.;
– ТОВ “Арка Плюс” – на 37,4 відс.
Сільське господарство. Площа сільськогосподарських угідь в користуванні по Черкаському районі становить 34619,3 га, оформлено в оренду згідно договорів 32990,7 га, згідно договорів оренди посіяно та оброблено в 2017 році 32665,8 га.
Станом на 01.11.2017 зібрано озимого ячменю 1713 тонн на площі 571 га (30 ц/га), пшениці озимої 27436 тонн на площі 7035,5 га (39 ц/га).
Станом на 01.10.2017 реалізація худоби та птиці на забій у живій масі становить 3056,3 тонн (на 36,6 відс. більше до минулого року).
Найбільші ферми в господарствах: СТОВ “Ломовате”, СПП “РВД-АГРО” та СТОВ “Колос”.
Станом на 01.11.2017  надої від однієї корови на сільськогосподарських підприємствах становить в середньому 5500 кг молока, найбільші надої в СТОВ “Ломовате” – 7200 літрів на корову та в СПП “РВД-АГРО” – 6711 літрів.
Капітальні інвестиції. Основним джерелом капітальних інвестицій є власні кошти підприємств та організацій. Власними коштами підприємства здійснюють будівництво нових та реконструкцію уже діючих виробничих будівель, закуповують нове обладнання.
За січень-червень 2017 року підприємствами району освоєно 88,3 млн.грн. капітальних інвестицій, що в розрахунку на одного жителя району становить 1179,5 грн.
Обсяг прямих іноземних інвестицій, внесених в економіку району, становив 184,4 млн.дол. США.
Підписано меморандум між райдержадміністрацією та ТОВ “Семтек Інвест” про реалізацію інвестиційного проекту, який передбачає будівництво вантажного порту на території Червонослобідської сільської ради для транспортування сільськогосподарської продукції та облаштування елеватора.
У СТОВ “Колос” с. Вергуни спільно з АПК “МАІС” м. Черкаси проводиться реконструкція теплиць, закладка розплідника по вирощуванню горіха протягом 2017 року на загальну суму близько 10 млн. грн.
У с. Чорнявка 11.09.2017 відбулося відкриття ТОВ “Біхайв” – підприємства з переробки меду. Це Україно-австрійський інвестпроект вартістю 300 мільйонів гривень. Підприємство є експортером меду, основними покупцями є країни Європи та США. Підприємство, як соціальний партнер селян, бере активну участь у його розвитку, забезпечує жителів Чорнявки робочими місцями, дітей – подарунками до свят, реконструює вуличне освітлення, а нещодавно за його сприяння встановили камери відео спостереження при в’їзді в село.
Будівництво. За січень – вересень 2017 року підприємствами Черкаського району виконано будівельних робіт на 40061,0 тис.грн.
Роздрібна торгівля. Обсяг роздрібного товарообороту підприємств Черкаського району, які здійснюють діяльність із роздрібної торгівлі та забезпечення стравами та напоями за січень – червень 2017 року становив 91,7 млн.грн.
Житлово-комунальне господарство. Станом на 01.10.2017 заборгованість населення по оплаті за житлово-комунальні послуги – відсутня.
Нараховано до сплати за січень-вересень 2017 рік – 89124,0 тис. грн.
Сплачено за січень-вересень 2017 рік – 49603,0 тис. грн.
Рівень сплати за січень-вересень 2017 рік становить 55,7 відс.
Зовнішньоекономічна діяльність. В Черкаському районі у січні – вересні 2017 року обліковувалося 16 підприємств, які займаються експортом та 11 підприємств, які займаються імпортом. Основні країни-партнери, з якими здійснювались зовнішньо-торгівельні операції це – Китай.
Найбільше товарів які експортувались: горілка, частини обладнання для виробництва кормів, частини меблів для сидіння, лісоматеріали, шрот соняшниковий.
Обсяг експорту товарів в районі за 2017 рік становив 56,4 млн. дол. США, імпорту 10,5 млн. дол.
Заробітна плата. Станом на 01.11.2017 заборгованість із виплати заробітної плати в районі становить 2668,8 тис.грн.
Заборгованість існує на підприємстві-банкруті ЗАТ „Черкаський агротепличний комбінат” – 2 668,8 тис. грн.
Станом на 01.11.2017 проведено 7 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.
Ринок праці. Протягом січня-жовтня 2017 року на обліку в Черкаському районному центрі зайнятості перебували 2085 зареєстрованих безробітних (це на 18,6 відс., або на 477 осіб менше, ніж за січень-жовтень 2016 року), серед яких майже половину (49 відс.) становили жінки, а 37,9 відсотка — громадяни, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.
У звітному періоді за направленням Черкаського районного центру зайнятості всього працевлаштовано 962 особи з числа безробітних.
Населення. Згідно із статистичними даними станом на 01.10.2017 чисельність наявного населення Черкаського району становить 75,269 тис. осіб.
Найбільшими платниками податку на доходи фізичних осіб є відділ освіти Черкаської райдержадміністрації, ТОВ “Національна горілчана компанія”, КЗ “ЧОПТД” Черкаської обласної ради, ДП “Черкаський лісгосп”, ДП „Перемога Нова”, районна Центральна лікарня с. Червона Слобода, військові частини А-3177 та А-3193, які сплатили до районного бюджету 35,3 млн.грн., що становить майже 40 відс. в загальних надходженнях цього податку.

Доходи

В 2017 році до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району надійшло 189559,0 тис.грн. власних та закріплених надходжень, що становить 107,9 відс. до затверджених районною та сільськими радами планових показників. Понад завдання до місцевих бюджетів району мобілізовано 13851,2 тис.грн. власних та закріплених доходів, а порівняно з 2016 роком доходів надійшло на 46489,1 тис.грн. більше. Приріст власних та закріплених надходжень становить 132,5 відс.
Міжбюджетних трансфертів в 2017 році до загального та спеціального фондів місцевих бюджетів району надійшло в обсязі 579019,3 тис.грн., що становить 99,5 відс. до річних призначень. Порівнюючи із 2016 роком трансфертів надійшло на 146629,4 тис.грн., або на 33,9 відс. більше.
План 2017 року по надходженню доходів до загального фонду бюджету району (без врахування міжбюджетних трансфертів) виконано на 107,1 відс. При плані 163049,8 тис.грн. фактично мобілізовано 174584,1 тис.грн. (+ 11534,3 тис.грн.), що на 43845,7 тис.грн., або на 33,5 відс. більше, ніж надійшло за 2016 рік.
Збільшення фактичних надходжень до загального фонду бюджету району в 2017 році у порівнянні із уточненими річними планами відбулося за такими джерелами доходів:
– податку на доходи фізичних осіб – на 4439,5 тис.грн, або на 5,3 відс.;
– рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – на 289,9 тис.грн., або на 10,9 відс.;
– рентній платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – на 18,4 тис.грн., або на 52,6 відс.;
– акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів та з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального – на 2971,2 тис.грн., або на 26,4 відс.;
– податку на майно – на 1345,3 тис.грн., або на 3,9 відс.;
– туристичному збору – на 19,3 тис.грн., або в 2,6 рази;
– єдиному податку – на 1463,4 тис.грн., або на 4,9 відс.;
– частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету – на 0,1 тис.грн., або на 0,8 відс.;
– адміністративних штрафах та інших санкціях – на 9,1 тис.грн., або на 55,2 відс.;
– платі за надання адміністративних послуг – на 119,8 тис.грн., або на 20 відс.;
– надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – на 88,3 тис.грн., або на 53,9 відс.;
– державному миту – на 9,4 тис.грн., або на 42,1 відс.;
– інших надходженнях – на 285,7 тис.грн., або в 11 раз;
– доходах від операцій з капіталом – на 31,7 тис.грн.
Невиконання уточненого річного плану в 2017 році відбулося по податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – на 2,5 тис.грн., або на 6,1 відс.
Причиною невиконання плану по надходженню податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності являється те, що за результатами фінансово-господарської діяльності КП «Наш дім Леськи» задекларовано та сплачено податку на прибуток на 2,9 тис.грн. менше, ніж у 2016 році.
Уточнений план доходів загального фонду районного бюджету виконано на 1105,5 відс., понад план надійшло 4619,8 тис.грн., а сільських бюджетів – на 108,7 відс., що на 6914,6 тис.грн. більше річного уточненого плану.
Всі сільські ради виконали річний уточнений план по надходженнях доходів до загального фонду місцевих бюджетів.
Збільшення фактичних надходжень до загального фонду бюджету району в 2017 році у порівняні із надходженнями у 2016 році відбулося за такими джерелами доходів:
– податку на доходи фізичних осіб – на 27523,2 тис.грн, або на 45,4 відс.;
– податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – на 25,0 тис.грн., або в 3 рази;
– платі за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – на 43,4 тис.грн., або в 5 раз;
– акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів та з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального – на 4528,7 тис.грн., або на 46,7 відс.;
– податку на майно – на 2991,5 тис.грн., або на 9,1 відс.;
– туристичному збору – на 18,6 тис.грн., або на 144,7 відс.;
– єдиному податку – на 8409,2 тис.грн., або на 36,3 відс.;
– частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету – на 15,2 тис.грн., або в 6 раз;
– адміністративних штрафах та інших санкціях – на 2,6 тис.грн., або на 11,6 відс.;
– платі за надання адміністративних послуг – на 317,7 тис.грн., або на 79,1 відс.;
– надходженнях від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – на 21,0 тис.грн., або на 9,1 відс.;
– державному миту – на 9,1 тис.грн., або на 40,1 відс.;
– інших надходженнях – на 249,2 тис.грн., або в 5 раз;
– доходах від операцій з капіталом – на 21,7 тис.грн., або на 149,0 відс.
Зменшення фактичних надходжень до загального фонду бюджету району в 2017 році у порівнянні із надходженнями у 2016 році відбулося по надходженню рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – на 810,2 тис.грн., або на 21,5 відс.
Близько 90 відс. доходів загального фонду бюджету району сформовані за рахунок податку на доходи фізичних осіб, податку на майно та єдиного податку, питома вага яких в загальному обсязі становить відповідно 51, 21 та 18 відс.
Міжбюджетних трансфертів в 2017 році до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло в обсязі 567206,3 тис.грн., що становить 99,5 відс. до річних призначень. Порівнюючи із 2016 роком трансфертів надійшло на 140035,9 тис.грн., або на 32,8 відс. більше.
Уточнений річний план по доходах спеціального фонду бюджету району (без врахування обсягів міжбюджетних трансфертів) виконано на 118,3 відс. При плані 12658,1 тис.грн. фактично мобілізовано 14974,9 тис.грн. (+ 2316,8 тис.грн.), що на 2643,4 тис.грн., або на 21,4 відс. більше, ніж надійшло в 2016 році.
До спеціального фонду місцевих бюджетів надійшло 11424,8 тис.грн. власних надходжень бюджетних установ, що становить 76,3 відс. в загальному обсязі доходів.
До місцевих фондів охорони навколишнього природного середовища надійшло 1034,4 тис.грн. податкових та неподаткових надходжень, а саме:
– екологічного податку – 949,9 тис.грн., що становить 76,2 відс. до плану;
– грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 84,5 тис.грн., або 140,3 відс. до плану.
Крім того, місцевим бюджетам району було виділено інших субвенцій з природоохоронного фонду обласного бюджету в обсязі 293,8 тис.грн., із яких використано 269,4 тис.грн., що становить 91,7 відс.
Коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва надійшло в сумі 126,5 тис.грн.
Бюджет розвитку району сформовано за рахунок надходження коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності та коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Затверджений план по надходженнях до бюджету розвитку місцевими радами з урахуванням змін в 2017 році виконано на 188,5 відс., при плані 936,5 тис.грн. фактично надійшло 1765,7 тис.грн. Коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності надійшло в обсязі 1175,5 тис.грн. (151,0 відс.), коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності надійшло – 261,3 тис.грн., а коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 328,9 тис.грн.
Окрім того, до бюджету розвитку надійшло субвенцій з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій в сумі 7695,6 тис.грн., з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів – 557,6 тис.грн. та інших субвенцій – 2941,1 тис.грн.
Джерелами формування цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування відповідно до статті 68 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” є добровільні внески юридичних та фізичних осіб відповідно до законодавства та інші надходження не заборонені чинним законодавством. В 2017 році до цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування надійшло 623,5 тис.грн., (102,6 відс. до затвердженого місцевими радами завдання з урахуванням змін).
Збільшення фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету району в 2017 році у порівнянні із надходженнями у 2016 році відбулося за такими джерелами доходів:
– власних надходження бюджетних установ – на 2811,1 тис.грн., або на 32,6 відс.;
– коштах від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – на 1175,5 тис.грн.;
– цільових фондах, утворених органами місцевого самоврядування – на 9,0 тис.грн., або на 1,5 відс.
Зменшення фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету району в 2017 році у порівнянні із надходженнями у 2016 році відбулося за такими джерелами доходів:
– екологічному податку – на 337,0 тис.грн., або на 26,2 відс.;
– находженнях коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва на – 329,4 тис.грн., або в 3 рази;
– грошових стягненнях за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – на 24,3 тис.грн., або на 22,3 відс.;
– коштах пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – на 634,9 тис.грн., або в 2 рази;
– коштах від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності – на 27,9 тис.грн., або на 9,7 відс.
Міжбюджетних трансфертів в 2017 році до спеціального фонду місцевих бюджетів району надійшло в обсязі 11813,0 тис.грн., що становить 99,3 відс. до річних призначень. Порівнюючи із 2016 роком трансфертів надійшло на 6593,5 тис.грн., або на 126,3 відс. більше.
Органами місцевого самоврядування в 2017 році надано тридцятьом платникам пільги зі сплати податків та зборів на загальну суму 1519,4 тис.грн.
По орендній платі за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності надано Черкаською районною радою вісім пільг на суму 402,6 тис.грн., із них:
– Черкаській центральній районній лікарні – на суму 200,6 тис.грн.;
– Черкаській районній лікарні с.Мошни – на суму 12,6 тис.грн.;
– комунальному закладу “Черкаський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” Черкаської районної ради – на суму 22,7 тис.грн.;
– господарському управлінню експлуатації приміщень Черкаської районної ради – на суму 72,3 тис.грн.;
– комунальному підприємству теплових мереж Черкаського району – на суму 76,1 тис.грн.;
– спеціалізованому комунальному підприємству “Райліс” – на суму 14,7 тис.грн.;
– ФОП Ротару Н. К. – на суму 3,0 тис.грн.;
– Українській православній церкві – на суму 0,6 тис.грн.
Мета надання пільги – покращення фінансового-господарського стану підприємств районної комунальної власності.
По земельному податку надано двадцять одну пільгу на суму 972,2 тис.грн., із них:
– органам місцевого самоврядування – на суму 9,6 тис.грн.;
– Правобережному міжрайонному управлінню водного господарства – на суму 45,3 тис.грн.;
– КЕВ м. Біла Церква – на суму 354,9 тис.грн. з метою підтримки збройних сил України;
– “Навчальному центру підготовки молодших спеціалістів” державної прикордонної служби України – на суму 534,9 тис.грн. з метою підтримки збройних сил України;
– дитячому позаміському закладу оздоровлення та відпочинку “Дніпровець” УМВС України в Черкаській області – на суму 23,4 тис.грн.;
– УСБУ в Черкаській області – на суму 4,1 тис.грн.
По сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надано пільгу санаторно-курортному закладу ДП Санаторій “Україна” на суму 144,6 тис.грн. Мета надання пільги – підтримка санітарно-курортних закладів.

Видатки

Видатки загального фонду за 2017 рік виконані в сумі 718160,9 тис.грн., або 98 відс. уточнених призначень на період, із них: на фінансування закладів освіти використано – 165308,2 тис.грн. (23,0 відс. загального обсягу видатків), охорони здоров’я – 74645,3 тис.грн. (10,4 відс.), соціального захисту населення – 364990,2 тис.грн. (50,8 відс.), культури та мистецтва – 19419,0 тис.грн. (2,7 відс.), фізичної культури та спорту – 2847,6 тис.грн.( 0,4 відс.), державне управління – 27157,7 тис.грн. (3,8 відс.), інші видатки (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) – 63793,9 тис.грн. (8,9 відс.).
За економічною структурою видатки на утримання установ району та фінансування програм та заходів характеризуються наступними показниками: видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 181007,9 тис.грн. або 25,2 відс., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 21882,2 тис.грн. або 3,0 відс., інші виплати населенню – 356236,6 тис.грн. або 49,6 відс., поточні трансферти органам державного управління – 41863,7 тис.грн. або 5,8 відс., інші поточні видатки (медикаменти, продукти харчування, та інші) – 117170,5 тис.грн. або 16,4 відс.
На захищені видатки із загального фонду бюджетів за звітний період спрямовано 608081,1 тис.грн., що в цілому по району становить 85 відс. від загального їх обсягу.
На заробітну плату з нарахуваннями використано 181007,9 тис.грн., що становить 99 відс. до уточнених призначень на рік.
Асигнувань на придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів використано у сумі 45,2 тис.грн. Виконання склало 94 відс. до уточненого плану.
На оплату продуктів харчування використано 7045,5 тис.грн. (97 відс. до плану).
Видатки з оплати енергоносіїв і комунальних послуг профінансовані у сумі 21882,2 тис.грн. (87 відс.).

Державне управління

Видатки на утримання органів самоврядування за 2017 рік виконані в сумі 27157,7 тис.грн. при уточненому плані на рік 27800,6 тис.грн., або на 98 відс., недовикористано – 642,9 тис.грн. На заробітну плату з нарахуваннями використано 22935,7 тис.грн. при уточненому плані 23051,0 тис.грн., або 99 відс., економія склала 115,3 тис.грн. Фактична чисельність станом на 01.01.2018 склала 215,5 од. (по районній раді 13 од.), при плановій чисельності 229,75 од., в тому числі по районній раді – 17 од.
На оплату енергоносіїв та комунальних послуг використано 1212,5 тис.грн. при уточненому плані – 1559,5 тис.грн., або 78 відс., економія – 347,0 тис.грн.
Видатки спеціального фонду затверджені в сумі 740,8 тис.грн., в тому числі 2,4 тис.грн. за рахунок коштів, що надійшли до Худяківської сільської ради від зданого металобрухту. Використання становить 712,8 тис.грн., із них: на поточні витрати (оплата послуг – 0,4 тис.грн. та оплата інших енергоносіїв – 2,0 тис.грн.) – 2,4 тис.грн., на придбання обладнання і предметів довгострокового використання – 325,2 тис.грн., на капітальний ремонт та реконструкцію сільських рад – 385,2 тис.грн.

Освіта

На утримання закладів освіти у бюджеті району заплановані кошти на 2017 рік в сумі 170639,0 тис.грн., використано – 165308,2 тис.грн., що становить 97 відс. до уточнених призначень, економія коштів –5330,8 тис.грн. За рахунок освітньої субвенції видатки проведені на суму 71925,1 тис.грн. при її надходженні в сумі 66996,0 тис.грн. та залишку коштів на початок року. Залишок на кінець року складає 988,2 тис.грн.
По дошкільних закладах освіти при уточненому плані 46622,8 тис.грн. використано 45564,1 тис.грн., зекономлено 1058,7 тис.грн., план виконано на 98 відс. Станом на 01.01.2018 мережа дошкільних закладів не змінилась і становить 25 установ, де виховується 2154 дітей у 86 групах. Планова чисельність працівників дошкільних навчальних закладів становить 608,14 од., фактично – 585,99 од., вакансій – 22,15 од.
За 2017 рік по дошкільним навчальним закладам використано на заробітну плату з нарахуваннями 32848,6 тис.грн. при плані 32961,8 тис.грн., або 99,7 відс., економія склала 113,2 тис.грн. Кредиторська заборгованість по заробітній платі станом на 01.01.2018, термін оплати якої не настав, відсутня.
На харчування по ДНЗ за 2017 рік по загальному фонду використано 4364,9 тис.грн. при плані 4491,0 тис.грн., або 97 відс., недовикористано 126,1 тис.грн. та по спеціальному фонду – 2928,0 тис.грн. при плані 3560,2 тис.грн., або 82 відс., в тому числі за рахунок батьківської плати 2689,9 тис.грн.
Проведено стовідсотково виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані 5467,0 тис.грн., використано – 4735,7 тис.грн., або 87 відс., економія бюджетних коштів на оплату енергоносіїв склала 731,3 тис.грн.
На утримання закладів освіти у районному бюджеті заплановані кошти в сумі 124016,2 тис.грн., використано – 119744,2 тис.грн., що становить 97 відс. до уточнених призначень, економія коштів – 4272,1 тис.грн.
Мережа закладів освіти складає: 25 ЗОШ, 1 НВК, де навчається 5841 учнів у 340 класах, де виховується 42 дітей в 2 групах, 3 позашкільні заклади, в яких функціонує 166 гуртків з кількістю 2820 учнів, методкабінет, група централізованого господарського обслуговування, централізована бухгалтерія, ПМПК та логопедпункт.
Фактична чисельність працівників по загальноосвітнім школам становить 1297,34 од. при плані 1299,44 од. За 2017 рік використано на заробітну плату з нарахуваннями 89257,0 тис.грн. при плані 90536,3 тис.грн., або 98,6 відс., економія склала 1279,3 тис.грн. Кредиторська заборгованість по заробітній платі станом на 01.01.2018 р., термін оплати якої не настав, відсутня.
На харчування по загальноосвітніх школах використано за рік 2630,4 тис.грн. при плані 2686,7 тис.грн., або 98 відс., економія склала 56,3 тис.грн. По спеціальному фонду протягом року залучено кошти в розмірі 1604,5 тис.грн. на харчування дітей від сторонніх організацій, підприємств та батьків. Дані видатки забезпечили: одноразове харчування учнів 1-4 класів, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, учнів загальноосвітніх шкіл та вихованців дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів, які переселились з АР Крим, східних областей України та батьки яких є учасниками АТО, харчування в групах продовженого дня та пришкільних таборах. Вартість одноразового харчування склала 6,0 грн. для учнів 1-4 класів, 7 грн. для учнів 5-11 класів та 9,60 грн. для вихованців. В середньому харчується 2947 учнів ЗОШ та 41 вихованців Чорнявського НВК.
У 26 загальноосвітніх школах були організовані пришкільні оздоровчі табори, де охоплено відпочинком 2072 дітей. Середня вартість харчування однієї дитини в день при плані 10,0 грн. склала 9,45 грн. Видатки на функціонування пришкільних таборів склали 274,3 тис.грн.
Проведено виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані на рік по загальноосвітнім школам 14250,7 тис.грн., використано – 12511,3 тис.грн., або 88 відс., економія склала 1739,4 тис.грн.
На “Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках (у т.ч. сімейного типу, прийомних сім’ях), в сім’ях патронатного виховання” використана субвенція з державного бюджету в сумі 623,5 тис.грн. при плані 623,7 тис.грн., або 100 відс. Головним розпорядником вказаних коштів визначено Управління праці та соціального захисту населення.
На позашкільну освіту та заходи із позашкільної роботи з дітьми використано 4904,6 тис.грн. при плані 5300,2 тис.грн., або на 93 відс., із них: на заробітну плату з нарахуваннями – 4581,2 тис.грн., що складає 93 відс. загального обсягу, на енергоносії відповідно 189,4 тис.грн. або 4 відс., інші видатки – 134,0 тис.грн. та 3 відс.
За рахунок цих коштів утримується 3 позашкільні заклади – районна станція юних техніків, станція юних натуралістів, будинок дитячої та юнацькою творчості, з фактичною чисельністю 86,84 од. при плані 86,84 од., або 100 відс.
На придбання, доставку та зберігання підручників при плані 72,5 тис.грн. кошти використовувались в сумі 44,5 тис.грн., або 61 відс.
На методичне забезпечення діяльності навчальних закладів та інші заходи в галузі освіти при уточненому плані 1603,9 тис.грн. використано 1582,3 тис.грн., або на 99 відс., із них на заробітну плату з нарахуваннями використано 1416,3 тис.грн., або 90 відс. загальних видатків. За рахунок цих коштів утримується методкабінет, де налічується 15,5 од. На енергоносії використано 28,9 тис.грн. при плані 34,1 тис.грн., або 85 відс.
На “Централізоване ведення бухгалтерського обліку” при уточненому плані 1881,2 тис.грн. використано 1835,2 тис.грн., або 98 відс. Заробітна плата з нарахуваннями складає 1693,4 тис.грн., або 92 відс. від загальних видатків. Фактична чисельність складає 20 од., при плановій – 21,0 од. На енергоносії використано 31,9 тис.грн. при плані 38,6 тис.грн., або 83 відс.
На групу централізованого господарського обслуговування при уточненому плані 612,2 тис.грн. використано 598,5 тис.грн., або 98 відс., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 526,5 тис.грн. або 88 відс. загального обсягу, на енергоносії – 15,1 тис.грн. або 3 відс., інші поточні видатки – 56,9 тис.грн., або 9 відс. Фактична чисельність по групі складає 7 од. при плані 7, або 100 відс.
На утримання інших закладів освіти заплановані видатки в сумі 387,8 тис.грн. на утримання психолого-медико-педагогічну комісію та логопедичні пункти. За звітний період використано 382,7 тис.грн., або 99 відс., із них на заробітну плату з нарахуваннями 367,7 тис.грн., що складає 96 відс. загальних видатків, на енергоносії використано 2,0 тис.грн. при плані 2,4 тис.грн., або 82 відс. Фактична чисельність складає 6,75 од. при плановій 6,75од., або 100 відс.
На одноразову допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років використано 27,1 тис.грн. при плані 36,2 тис.грн., або 75 відс. В районі таких дітей налічується 15 ос.
По спеціальному фонду по закладах освіти використано 19757,7 тис.грн., що складає 82 відс. планових призначень на рік, в тому числі: на придбання предметів постачання та матеріалів – 899,2 тис.грн., на харчування – 4532,4 тис.грн., оплату послуг – 58,8 тис.грн., оплата комунальних послуг – 50,7 тис.грн., окремі заходи по реалізації програм – 0,3 тис.грн., на інші поточні видатки – 5,6 тис.грн., капітальні видатки – 14210,7 тис.грн., із них: придбання предметів довгострокового використання – 2854,8 тис.грн., капітальне будівництво – 145,4 тис.грн., на капітальний ремонт будівель – 10005,0 тис.грн. та реконструкцію – 1205,5 тис.грн.

Охорона здоров’я

Бюджет Черкаського району по охороні здоров’я за 2017 рік виконаний в сумі 74645,3 тис.грн. при уточненому плані 77457,7 тис.грн. або 96 відс., недовикористано – 2812,4 тис.грн. За рахунок медичної субвенції видатки проведені на суму 57119,4 тис.грн. при її надходженні в сумі 57274,1 тис.грн. та залишку коштів на початок звітного періоду в сумі 1250,4 тис.грн. Залишок медичної субвенції на кінець звітного періоду складає 1405,1 тис.грн. Питома вага заробітної плати з нарахуваннями по медустановам району складає 79 відсотків загальних видатків, питома вага енергоносіїв – 7 відс.
За рахунок цих коштів фінансується центральна районна лікарня, Мошнівська районна лікарня та Черкаський районний центр первинної медико-санітарної допомоги.
В закладах охорони здоров’я функціонує 324 ліжок в звичайних стаціонарах та 165 ліжок денного перебування.
Фактична штатна чисельність станом на 01.01.2018 року складає 954,75 од., при плановій чисельності 1044,25 од., із них: лікарі – 192,75 од., середній медперсонал – 377,5 од., молодший – 176,75 од., спеціалісти – 57,75 од. та інший – 150,0 од.
На заробітну плату з нарахуваннями по установах охорони здоров’я використано 58831,7 тис.грн. при уточненому плані на рік – 59662,9 тис.грн., або 99 відс.
За 2017 рік придбано медикаментів на суму 3563,5 тис.грн. при плані 3640,7 тис.грн. або 98 відс. Витрати на харчування склали 1075,7 тис.грн. при плані 1160,8 тис.грн. або 93 відс.
Проведено ліжко-днів в звичайних стаціонарах за 2017 рік по району – 112,9 тис. Вартість ліжко-дня по медикаментах складає 21,3 грн., по харчуванню – 8,9 грн. Проведено ліжко-днів в денному стаціонарі 58,6 тис.
Проведено стовідсотково виплати по оплаті за енергоносії та комунальні послуги. При уточненому плані на рік 6278,3 тис.грн., використано – 4957,8 тис.грн., або 79 відс. Заборгованість відсутня.
Видатки на безкоштовний та пільговий відпуск медикаментів складають 614,4 тис.грн. (903 осіб) та на безкоштовну видачу дітям молочних сумішей – 16,6 тис.грн. (12 діток).
Касові видатки на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань становлять 977,9 тис.грн., при плані 979,6 тис.грн.
Згідно Програми надання фінансової підтримки хворим району нефрологічного профілю, які потребують проведення процедури гемодіалізу на 2015-2017 роки, було використано 717,8 тис.грн., в т.ч. за рахунок коштів районного бюджету 237,6 тис.грн. (2 особи).
На виконання Районної програми медикаментозного забезпечення хворих із трансплантованими органами на 2017-2020 роки використано 195,9 тис.грн., в т.ч. за рахунок коштів районного бюджету 100,0 тис.грн.
На забезпечення централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет за 2017 рік використано 284,4 тис.грн. при плані 619,8 тис.грн., або 46 відс., економія коштів склала 385,4 тис.грн.
На зубне пільгове протезування за звітний період кошти використані в сумі 87,8 тис.грн. при плані 87,8 тис.грн., або 100 відс. (112 осіб).
По спеціальному фонду на установи охорони здоров’я на протязі року використано – 8281,7 тис.грн., або 86 відс. річних призначень, в тому числі: на заробітну плату з нарахуваннями – 802,3 тис.грн., комунальні послуги та енергоносії – 33,3 тис.грн., медикаменти – 487,7 тис.грн., харчування – 136,7 тис.грн., поточні витрати (придбання м’якого інвентарю, предметів та матеріалів, оплата послуг та ін. ) – 584,9 тис.грн., капітальні видатки – 6236,8 тис.грн., із них: придбання предметів та обладнання – 4910,9 тис.грн., капітальний ремонт – 1171,6 тис.грн. та реконструкція – 154,3 тис.грн. Крім того, централізовано отримано медикаментів на суму – 4258,4 тис.грн. та листів непрацездатності – 3,9 тис.грн., за благодійні кошти придбано господарчі товари , медикаменти, продукти харчування та обладнання на загальну суму 874,6 тис.грн.
Надійшло коштів за 2017 рік всього 1278,9 тис.грн., із них: за оренду приміщення та комунальні послуги – 468,7 тис.грн., за реалізацію майна – 0,3 тис.грн., за медичні огляди – 435,6 тис.грн., зубне протезування – 345,7 тис.грн., інші надходження – 28,6 тис.грн.

Соціальний захист та соціальне забезпечення

На соціальний захист та соціальне забезпечення відшкодовано за звітний період 364990,2 тис. грн. при уточненому плані 366975,1 тис. грн., що становить 99 відс., недофінансовано 1984,9 тис.грн. Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2018 – 104696,0 тис.грн.
На виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям, на виплату допомоги по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу за 2017 рік використано 99566,4 тис. грн. при плані – 101418,0 тис. грн., або 98,2 відс. до планових призначень. Заборгованість по даних виплатах на 01.01.2018 відсутня.
На надання пільг та житлових субсидій ветеранам війни та праці, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, громадянам за професійною ознакою, додаткові виплати населенню на покриття витрат з оплати житлово-комунальних послуг за рахунок субвенції з Державного бюджету по загальному фонду використано 246405,7 тис. грн. при плані 246405,7 тис. грн., або 100 відс. Заборгованість по даних виплатах на 01.01.2018 становить 104040,2 тис. грн.
На надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за 2017 рік використано 3937,1 тис.грн. при уточненому плані – 3937,5 тис.грн., або 99,9 відс. Кредиторська заборгованість по даним виплатам станом на 01.01.2018 складає 379,5 тис.грн.
На надання пільг ветеранам війни та праці, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи з оплати послуг зв’язку, компенсаційні виплати за пільговий проїзд за рахунок коштів районного бюджету профінансовано 1308,1 тис. грн. при плані 1308,7 тис. грн., або 100 відс. Кредиторська заборгованість по даних виплатах на 01.01.2018 року становить – 276,3 тис. грн. (субвенція з державного бюджету 2016 року).
На пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи за 2017 рік за рахунок субвенції з обласного бюджету, використано 403,0 тис. грн., при плані 403,0 тис.грн., або 100 відс. до планових призначень.
На забезпечення соціальними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги фізичними особами використано 770,7 тис.грн. при уточненому плані 771,1 тис.грн., або 99,9 відс.
На забезпечення соціальними та реабілітаційними послугами громадян похилого віку, інвалідів, дітей-інвалідів в установа соціального обслуговування при уточненому плані на рік 7324,3 тис.грн. використані кошти в сумі 7324,3 тис.грн., або 100 відс. Питома вага заробітної плати в загальному обсязі видатків складає 96 відс. Фактична кількість штатних посад 109 од., при плановій 126 од., із них: 75 соціальних робітників та 4 соціальні працівники. На постійному обслуговуванні перебуває 3377 осіб. В стаціонарному відділенні знаходиться 38 одиноких непрацездатних громадян та інвалідів.
За 2017 рік на заробітну плату з нарахуваннями використано 7044,8 тис.грн. при уточненому плані – 7044,8 тис.грн., або 100 відс.
На продукти харчування по територіальному центру витрачено 36,7 тис.грн. по загальному фонду та 340,4 тис.грн. по спеціальному фонду.
На енергоносії та комунальні послуги використано 212,1 тис.грн., із них: по загальному фонду – 69,0 тис.грн. при плані – 69,0 тис.грн., або 100 відс. та спеціальному фонду – 143,1 тис.грн. Заборгованість відсутня.
На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за звітний період використано 1239,8 тис.грн. при плані 1249,5 тис.грн., що становить 99 відс. За рахунок цих коштів фактично утримується 16 од. при плановій чисельності 29 од. На заробітну плату з нарахуваннями використано 1192,9 тис.грн. або 99 відс. плану, на енергоносії та комунальні послуги відповідно – 8,9 тис.грн. та 100 відс., інші поточні видатки складають –38,0 тис.грн. та 92 відс.
На фінансову підтримку громадських організацій інвалідів і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість використано 308,9 тис.грн. при уточненому плані – 309,2 тис.грн., або 99,9 відс., із них: організації ветеранів – 116,3 тис.грн., організації інвалідів – 109,5 тис.грн., організації афганців – 5,0 тис.грн., організації об’єднаних бійців реформаторів – 5,0 тис.грн, організації об’єднаних патріотичних сил – 4,7 тис.грн. та організації “Союз Чорнобиль України” – 68,4 тис.грн.
На організацію та проведення громадських робіт по загальному фонду використано 570,5 тис.грн. при уточненому плані 610,9 тис.грн., або 93 відс. та спеціальному використано 450,4 тис.грн. при плані – 569,2 тис.грн., або 79 відс. на виплату заробітної плати (з нарахуваннями) працівникам, працевлаштованим центром зайнятості.
На інші видатки по соціальному захисту населення при уточненому плані на рік 2913,1 тис.грн., використано – 2872,6 тис.грн., або 99 відс., із них: надання одноразової допомоги сім’ям учасників АТО та учасників АТО –72,0 тис.грн., придбання путівок на оздоровлення дітям – інвалідам – 176,4 тис.грн., учасникам АТО – 36,0 тис.грн. та ліквідаторам наслідків ЧАЕС – 47,3 тис.грн., щомісячна фінансова допомога політичним в’язням та репресованим – 54,0 тис.грн., для товариства Червоного Хреста – 5,0 тис.грн., районному комітету багатодітних сімей – 65,0 тис.грн. для придбання подарунків, щомісячні стипендії 71,6 тис.грн., харчування малозабзпечених одиноких громадян – 19,4 тис.грн., поховання безрідних 35,2 тис.грн., подарунки та соц. виплати пенсіонерам, ветеранам, інвалідам до свят – 337,8 тис.грн., одноразові допомоги малозабезпеченим верствам населення та переселенцям 1874,6 тис.грн. та одноразова грошова допомога для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій 78,3 тис.грн.
На оздоровлення та відпочинок дітей при плані 143,2 тис.грн. використано 143,2 тис.грн., або 100 відс.
По спеціальному фонду по територіальному центру за звітний період надійшло 1156,8 тис.грн., із них: плата за послуги – 606,2 тис.грн., благодійні внески – 400,6 тис.грн. та інші надходження – 150,0 тис.грн., використано 1317,8 тис.грн., із них: на харчування підопічних – 340,4 тис.грн., на оплату енергоносіїв та інших комунальних послуг – 143,1 тис.грн., інші видатки – 656,2 тис.грн. (придбання інвентаря, предметів, м’якого інвентаря, утримання автотранспорту, інші послуги, відрядження), капітальні видатки – 178,1 тис.грн., із них: придбання обладнання – 28,1 тис.грн. та капітальний ремонт – 150,0 тис.грн.

Культура і мистецтво

По галузі „Культура” видатки за звітний період використані в сумі 19419,0 тис.грн. при уточненому плані 2096,4 тис.грн., що становить 97 відс., недофінансовано – 677,4 тис.грн.
За рахунок цих коштів утримується 6 установ культури районного підпорядкування: організаційно-методичний центр бібліотечної та краєзнавчої роботи, районний методичний центр народної творчості, районна дитяча бібліотека, 2 школи естетичного виховання дітей з філіальною системою – Червонослобідська та Мошнівська, централізована бухгалтерія та 59 установи в сільських радах: 28 бібліотек та 31 будинки культури та клубів. Контингент учнів по школах естетичного виховання – 470 учнів. Фактична чисельність працівників станом на 01.01.2018 становить 259,7 од., при штатній чисельності – 282,6 од.
Заробітна плата з нарахуваннями працівникам установ культури становить 15741,0 тис.грн., що складає 99 відс. до плану на рік, економія по фонду заробітної плати станом на 01.01.2018 становить 233,5 тис.грн. Педагогічним та бібліотечним працівникам виплачені надбавки за вислугу років, за особливі умови роботи та на підвищення престижності професії.
На енергоносії та комунальні послуги за звітний період використано на установи культури 1777,2 тис.грн., при плані – 2037,4 тис.грн., або 87 відс., економія склала – 260,2 тис.грн. Заборгованість по енергоносіям та комунальним послугам відсутня.
На „Інші культурно-освітні заклади та заходи” використано 581,0 тис.грн. при плані 594,9 тис.грн., або 98 відс., економія коштів склала – 13,9 тис.грн. На утримання централізованої бухгалтерії відділу культури (5,0 шт. од.) використано – 507,3 тис.грн. при плані 519,6 тис.грн., або 99 відс., в тому числі: на заробітну плату з нарахуваннями – 451,1 тис.грн. при плані 452,4 тис.грн., або 99,7 відс., на оплату енергоносіїв і комунальних послуг – 9,0 тис.грн. при плані 11,7 тис.грн., або 78 відс., оплата послуг – 29,2 тис.грн. при плані 30,7 тис.грн., або 95 відс., придбання предметів, матеріалів – 17,5 тис.грн. при плані 18,0 тис.грн., або 97 відс., видатки на відрядження – 0,5 тис.грн., або 100 відс.
На проведення святкових заходів при плані 75,3 тис.грн. використано 73,7 тис. грн., або 97 відс. (на оплату послуг з проведення свята, придбання подарунків, дипломів).
За рахунок спеціального фонду по установах культури за звітний період проведено 3739,7 тис.грн., із них: на заробітну плату з нарахуваннями – 428,5 тис.грн., енергоносії та комунальні послуги – 4,8 тис.грн., інші видатки – 64,8 тис.грн., капітальні видатки – 3241,6 тис.грн., із них: придбання обладнання – 1116,6 тис.грн., капітальний ремонт будинків культури та музичної школи – 2107,8 тис.грн. та реконструкція – 17,2 тис.грн.
Надійшло батьківської плати за навчання дітей в школах естетичного виховання за 2017 рік в сумі 330,4 тис.грн. За звітний період кошти використовувались на виплату заробітної плати педагогам музичних шкіл в сумі 417,2 тис.грн.(з врахуванням залишку коштів на початок року).

Фізична культура і спорт

По галузі “Фізична культура і спорт” за звітний період кошти використані в сумі 2847,6 тис. грн. при уточненому плані 2869,8 тис. грн., недофінансовано 22,2 тис. грн., або на 99 відс.
За рахунок коштів районного бюджету утримується ДЮСШ „Мрія” з фактичною кількістю штатних посад 17,5 од., спортклуб „Славутич” з фактичною чисельністю 3,0 од.
На заробітну плату з нарахуваннями використано 1455,7 тис. грн., при плані – 1455,7 тис. грн., або 100 відс.
На енергоносії та комунальні послуги за звітний період використано 18,2 тис. грн., при плані – 18,2 тис. грн., або 100 відс.
На виплату стипендії перспективним спортсменам району використано 45,0 тис. грн.
На проведення спортивно-масових змагань по сільських радах при плані 1065,6 тис. грн. використано 1043,4 тис. грн., або 98 відс. На заробітну плату з нарахуваннями на утримання тренерів по договору використано 397,0 тис. грн., на придбання спортивної атрибутики, обладнання – 217,9 тис. грн., оплата послуг на проїзд до місця змагань – 234,1 тис. грн., видатки на відрядження – 46,7 тис. грн., інші – 147,7 тис. грн.

Житлово-комунальне господарство

По житлово-комунальному господарству за 2017 рік використано 8501,9 тис.грн. при уточненому плані 8953,6 тис.грн., що складає 95 відс., в т.ч.: по благоустрою сіл – 6162,8 тис.грн. при плані 6545,9 тис.грн., або 94 відс., по житлово-експлуатаційному господарству –69,8 тис.грн. при плані 70,0 тис.грн., або 99,6 відс., на підтримку об’єктів житлово-комунального господарства – 2166,3 тис.грн. при уточненому плані – 2166,4 тис.грн., або 100 відс., на забезпечення водопровідно-каналізаційного господарства – 64,9 тис.грн. при плані – 64,9 тис.грн., або 100 відс.
По спеціальному фонду на житлово-комунальне господарство за 2017 рік використано 5661,2 тис.грн. при уточненому плані – 6153,1 тис.грн., або 92 відс., із них: на житлово-експлуатаційне господарство використано – 46,4 тис.грн., на підтримку об’єктів житлово-комунального господарства – 2,1 тис.грн. та благоустрій сіл – 4910,7 тис.грн.
Крім того, за рахунок субвенції з державного бюджету виділені кошти в сумі 28,7 тис.грн., або 30 відс. до планових призначень (96,4 тис.грн.) по загальному фонду на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами державної влади чи органами місцевого самоврядування.
На проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа використані кошти в сумі 702,0 тис.грн., із них: за рахунок коштів державного бюджету 667,9 тис.грн. та коштів Свидівоцької сільської ради – 34,1 тис.грн. (придбано будинок для дітей-сиріт).

Будівництво

Видатки на реалізацію заходів щодо інвестиційного розвитку території за 2017 рік використані в сумі 2675,9 тис. грн. при уточненому плані 3800,5 тис. грн., або 70 відс.

Транспорт, дорожнє господарство, зв’язок, телекомунікації та інформатика

Затверджені місцевими бюджетами на 2017 рік видатки на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням доріг загального користування місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах в обсязі 9776,6 тис.грн., із яких використано 9134,6 тис.грн., що становить 93 відс. до річного плану, а саме:
– на проведення робіт, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом
та утриманням вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах передбачено 7207,9 тис. грн., з яких фактично використано 7189,5 тис. грн. (99,7 відс.), в тому числі: по загальному фонду при плані 5646,7 тис.грн. використано 5629,4 тис.грн., або 99,7 відс. та відповідно по спеціальному фонду при плані 1561,2 тис.грн. використано 1560,1 тис.грн., або 100 відс.
– на виконання “Програми розвитку дорожньої інфраструктури і фінансування
робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Черкаському районі на 2016-2017 роки” було виділено 2568,7 тис.грн., із яких використано 1945,1 тис.грн. (75,7 відс. до плану).
Також, для реалізації у 2017 році заходів обласної програми фінансування ремонту доріг державного значення, які проходять територією Черкаської області на 2016-2018 роки в Черкаському районному бюджеті заплановано іншу субвенцію обласному бюджету в сумі 3414,8 тис.грн. на виконання “Програми фінансування ремонту доріг державного значення, які проходять територією Черкаського району на 2016-2018 роки”, із яких 1845,7 тис.грн. – кошти районного бюджету і 1414,1 тис.грн. – сільських бюджетів та 155,0 тис.грн. – Білозірської сільської об’єднаної територіальної громади. Впродовж 2017 року на виконання цієї програми перераховано до обласного бюджету 3199,8 тис.грн., що становить 93,7 відс. до затвердженого плану.

Правоохоронна діяльність та забезпечення безпеки держави

На утримання місцевої пожежної охорони за 2017 рік використано 2143,2 тис.грн. при уточненому плані 2213,4 тис.грн., або 97 відс. Крім того, по спеціальному фонду при плані 13,2 тис.грн. кошти використані в сумі 12,9 тис.грн., або 98 відс. Кошти на утримання пожежної охорони виділялись за рахунок коштів районного бюджету та коштів сільських рад (субвенції).

Засоби масової інформації

Видатки на засоби масової інформації використані в сумі 576,8 тис.грн. при уточненому плані 576,8 тис.грн. або 100 відс., із них: на підтримку та розвиток радіомовлення використано 123,5 тис.грн. та на підтримку та розвиток районної газети „Сільські обрії” – 453,3 тис.грн. Головним розпорядником вказаних коштів є відділ культури райдержадміністрації.

Сільське і лісове господарство, рибне господарство та мисливство

На сільське господарство на 2017 рік заплановані кошти в сумі 215,3 тис.грн., із яких використано 176,4 тис.грн., або 82 відс. та по спеціальному фонду відповідно 241,7 тис.грн. та 135,3 тис.грн., або 56 відс. на проведення заходів із землеустрою.

Інші послуги пов’язані з економічною діяльністю

Внески органів місцевого самоврядування у статутні фонди суб’єктів підприємницької діяльності в звітному періоді при плані 180,6 тис. грн. використано 180,3 тис. грн., або 99,8 відс.

Охорона навколишнього природного середовища та ядерна безпека

На проведення заходів щодо охорони навколишнього природного середовища за рахунок власних коштів природоохоронних фондів місцевих бюджетів району при плані на 2017 рік 2156,6 тис.грн. було використано 816,7 тис.грн., або 38 відс., із них:
– на охорону та раціональне використання природних ресурсів – 174,5 тис.грн.;
– на утилізацію відходів – 562,2 тис.грн.;
– інша субвенція обласному бюджету на виконання заходів щодо відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму частини стоку річки Вільшанка через перекидний канал до Будище-Свидівської насосної станції №1 – капітальний ремонт на умовах співфінансування – 80,0 тис.грн.
Також, в 2017 році із обласного бюджету виділено 293,8 тис.грн. іншої субвенції за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, із них 243,8 тис.грн. – на облаштування притулку для утримання безпритульних тварин та 50 тис.грн. – на виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію гідротехнічної споруди (дамби) та виконання робіт, пов’язаних з поліпшенням технічного стану та благоустрою водойми (ставку) с. Шелепухи Софіївської сільської ради Черкаського району.
Впродовж 2017 року сільськими радами використана субвенція обласного бюджету в обсязі 269,4 тис.грн., що становить 91,7 відс. до річних призначень, а 24,4 тис.грн. повернуто до обласного бюджету.

Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

На заходи у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за 2017 рік використано 783,9 тис.грн. при уточненому плані – 784,0 тис.грн., або 100 відс.
На заходи з організації рятування на водах заплановані кошти в сумі 37,7 тис.грн., використано 37,7 тис.грн., або 100 відс.

Видатки, не віднесені до основних груп

Резервний фонд

По резервному фонду планувались кошти в сумі 500,0 тис.грн. на здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Протягом року кошти перерозподілені на інші галузі в сумі 415,7 тис.грн., залишок на кінець року 84,3 тис.грн.

Проведення виборів народних депутатів Верховної ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів

На проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських голів заплановані кошти в сумі 274,0 тис.грн., використано 273,4 тис.грн., або 99,8 відс., невикористаний залишок коштів 0,6 тис.грн.

Інші видатки

На інші видатки за 2017 рік використано 1861,4 тис.грн. при уточненому плані 1890,1 тис.грн. або 98 відс. по загальному фонду та 169,6 тис.грн. при плані 173,0 тис.грн., або 98 відс. по спеціальному фонду, із них: на виконання Програми підтримки Господарського управління експлуатації приміщень Черкаської районної ради на 2014-2017 роки – 870,5 тис.грн., на виконання Програми про заходи з надання послуг по транспортуванню тіл померлих з місць виявлення на території району – 69,9 тис.грн., на виконання програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища – 241,3 тис.грн., на виконання Програми забезпечення збереженості документів Національного архівного фонду – 8,1 тис.грн. по загальному фонду та 13,0 тис.грн. по спеціальному фонду, на виконання Програми агітаційної роботи та призову на військову службу за контрактом – 59,2 тис.грн., на виконання Програми інформаційно-аналітичного забезпечення Черкаської районної державної адміністрації – 30,1 тис.грн., на виконання програми «Призовна дільниця» – 50,0 тис.грн., на виконання програми «Територіальна оборона» – 22,1 тис.грн. по загальному фонду та 6,8 тис.грн. по спеціальному фонду, на виконання комплексної Програми функціонування та розвитку районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, забезпечення мобілізаційної готовності та мобілізації, створення районного матеріально-технічного резерву щодо попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій у мирний час та особливий період на 2016-2017 роки – 56,3 тис.грн. по загальному фонду та 19,8 тис.грн. по спеціальному фонду, на виконання програми “Про впровадження інформаційно-аналітичної системи “Місцеві бюджети” на 2016-2018 роки” – 25,0 тис.грн. по загальному фонду та 130,0 тис.грн. по спеціальному фонду, на виконання програми з виконання Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини у Черкаському районі на 2014-2017 рр – 5,0 тис.грн., на виконання програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді Черкаського району на 2017-2020 роки – 10,0 тис.грн., на виконання програми “Подарунки для новонароджених села Руська Поляна на 2017 рік” – 13,5 тис.грн., на виконання програми “Про стерилізацію безпритульних собак” – 4,7 тис.грн., на виконання програми про діяльність та утримання на території сільської ради громадського помічника дільничого інспектора на 2017 рік – 395,7 тис.грн.

Протягом звітного періоду надана субвенція з районного бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку в загальній сумі 2818,9 тис. грн. при плані 2948,9 тис. грн., або 96 відс. по загальному фонду та 111,1 тис. грн. по спеціальному фонду, із них: на виконання Програми підтримки органів виконавчої влади на 2017-2020 роки. – 2721,2 тис. грн. по загальному фонду та 98,8 тис. грн. по спеціальному фонду, на виконання програми забезпечення правопорядку в Черкаському районі – 50,0 тис. грн. та на районну програму вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення розвитку матеріально-технічної бази Черкаської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Черкаській області, збільшення надходжень до бюджету Черкаського району на 2017рік – 47,7 тис. грн. по загальному фонду та 12,3 тис. грн. по спеціальному фонду.

Цільові фонди

Цільові фонди, заплановані на 2017 рік в сумі 879,3 тис.грн., використано 788,7 тис.грн., або 90 відс., із них: заробітна плата з нарахуваннями працівникам, які виконують роботи за угодами – 106,8 тис.грн., енергоносії – 80,8 тис.грн., придбання вапна та фарби, інших матеріалів для упорядкування території та автозупинок – 166,3 тис.грн., на придбання продуктів – 13,6 тис.грн., для проведення свят, поточний ремонт зупинок та пам’ятників, оплата послуг по благоустрою кладовищ та упорядкуванню автобусних зупинок, території села – 362,2 тис.грн., сплата податків та збори – 26,1 тис.грн., надання одноразових матеріальних допомог – 5,0 тис.грн., капітальні видатки – 27,9 тис.грн. (капітальний ремонт).

Фонд розвитку

Станом на 01.01.2017 залишки коштів на спеціальному рахунку місцевих бюджетів по бюджету розвитку становили 1910,6 тис.грн.
Впродовж 2017 року до бюджету розвитку фактично надійшло 12960,0 тис.грн., в тому числі:
– власних надходжень – 1765,7 тис.грн., із них коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – 1175,5 тис.грн., коштів від продажу майна, яке знаходиться у комунальній власності – 261,3 тис.грн. та коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 328,9 тис.грн.;
– трансфертів – 11194,3 тис.грн., із них: субвенцій з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 7695,6 тис.грн., з інших бюджетів на виконання інвестиційних проектів – 557,6 тис.грн. та інших субвенцій – 2941,1 тис.грн.
Коштів, переданих із загального фонду бюджету до бюджету розвитку надійшло в сумі 25676,4 тис.грн.
За рахунок коштів бюджету розвитку видатки проведені на суму 37034,8 тис.грн., із них:
1. органи місцевого самоврядування – 710,5 тис.грн.;
2. освіта – 12984,7 тис.грн.;
3. охорона здоров’я – 6181,9 тис.грн.;
4. соціальний захист – 150,0 тис.грн.;
5. культура – 2943,5 тис.грн.;
6. житлово-комунальне господарство – 5371,9 тис.грн.;
7. будівництво – 2675,9 тис.грн.;
8. транспорт, дорожнє господарство – 1559,3 тис.грн.;
9. правоохоронна діяльність – 12,9 тис.грн.;
10. засоби масової інформації – 22,7 тис.грн.;
11. Сільське господарство – 135,3 тис.грн.;
12. внески до статутного капіталу об’єктів господарювання – 180,3 тис.грн.;
13. інші видатки – 169,6 тис.грн.;
14. Субвенція на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку – 111,1 тис.грн.;
15. Субвенція на виконання інвестиційних проектів – 557,6 тис.грн.;
16. Інші субвенції – 3267,6 тис.грн.
Залишки коштів на спеціальному рахунку місцевих бюджетів по бюджету розвитку на 01.01.2018 р. становили 3512,2 тис.грн.

Кредитування

За 2017 рік повернуто до спеціального фонду районного бюджету 3,2 тис.грн. кредитних ресурсів, які були надані в попередніх роках.

Фінансування

Станом на 01.01.2018 обсяг планового профіциту бюджету району становить 1269,6 тис.грн., фактичний обсяг профіциту становить 23629,5 тис.грн. Залишки на рахунку місцевих бюджетів по загальному фонду на початок року складав 30593,5 тис.грн., на кінець року – 28546,6 тис.грн.
Оборотна касова готівка на кінець року збережена як по районному бюджету так і в розрізі сільських бюджетів.
Станом на 01.01.2018 залишки на спеціальному рахунку місцевих бюджетів склали 8544,5 тис.грн., на кінець року 10095,4 тис.грн., із них: по бюджету розвитку – 3512,2 тис.грн. (в тому числі: залишок державної субвенції на соціально-економічний розвиток територій – 2053,0 тис.грн.), фонду охорони навколишнього природного середовища – 2784,5 тис.грн., проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією та ремонтом доріг – 125,7 тис.грн., цільові фонди – 368,9 тис.грн., створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг – 1346,4 тис.грн., залишки на рахунках бюджетних установ – 1866,9 тис.грн., повернення коштів, наданих на кредитування громадян на будівництво та придбання житла – 90,8 тис.грн.
Залишок депозитних коштів станом на початок 2017 року відсутній. В 2017 році на рахунках у банках вільні кошти місцевих бюджетів району не разміщалися.
Впродовж 2017 року з Єдиного казначейського рахунку на фінансування тимчасових касових розривів місцевими бюджетами району короткотермінові позики не отримувались.
Оpганам мiсцевого самоврядування району в 2017 році безвітсоткові середньострокові позички не надавалися.

Міжбюджетні трансферти

Впродовж 2017 року з Державного бюджету України отримано базової дотації в сумі 14706,6 тис.грн., додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я – в сумі 27200,4 тис.грн. (100 відс. планових призначень) та стабілізаційної дотації – 1176,8 тис.грн., субвенцій на здійснення загальнодержавних програм соціального захисту та соціального забезпечення населення (надання допомоги сім’ям з дітьми, пільг і субсидій населенню) – в сумі 350532,7 тис.грн., що становить 99,5 відс. планових призначень, освітньої субвенції та залишку з обласного бюджету – в сумі 67252,4 тис.грн. (100,0 відс.), на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – в сумі 349,6 тис.грн. (51,0 відс.), медичної субвенції – в сумі 57274,1 тис.грн. (100 відс.), на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 977,9 тис.грн., на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 16698,8 тис.грн., на погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування – 28,7 тис.грн., на будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію малих групових будинків, будинків підтриманого проживання, будівництво/придбання житла для дитячих будинків сімейного типу, соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, виготовлення проектно-кошторисної документації – 667,9 тис.грн. та на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 166,4 тис.грн.
До державного бюджету повернуто 342918 грн.99 коп., із них:
– 4216 грн.13 коп. субвенції на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу у зв’язку з вилученням дитини, оформленням пенсії та смерті підопічної і інваліда;
– 384 грн. 50 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у зв’язку з відсутністю людини по місцю проживання;
– 94 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;
– 1746 грн. 74 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань;
– 336022 грн. 02 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами;
– 548 грн. 66 коп. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.
До районного бюджету з обласного бюджету надійшло іншої субвенції в сумі 3428,3 тис.грн., в тому числі 2291,1 тис.грн. – на поточні видатки, 867,8 тис.грн. – на капітальні видатки та 269,4 тис.грн. – на природоохоронні заходи, із сільських бюджетів – 7933,7 тис.грн., в тому числі на виконання районних програм – 6582,4 тис.грн. та на капітальні видатки – 1351,3 тис.грн. та від отг. Білозір’я – 562,0 тис.грн. на виконання районних програм.
Із районного бюджету на обласний та сільські бюджети перераховано іншої субвенції по загальному фонду в сумі 32416,6 тис.грн., або 99 відс. річних призначень (в тому числі: 3199,8 тис.грн. – субвенція обласному бюджету на співфінансування доріг державного значення) та по спеціальному фонду в сумі 2345,7 тис.грн., або 99 відс. до річних призначень, субвенції державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів по загальному фонду в сумі 2818,9 тис.грн., або 96 відс. річних призначень та спеціальному фонду відповідно 111,1 тис.грн., або 53 відс., субвенції на виконання інвестиційних проектів – 557,6 тис.грн., або 99 відс.

Стан дебіторської та кредиторської заборгованості

Дебіторська заборгованість по видатках загального фонду на 01.01.2017 відсутня, на кінець року складає 55,1 тис.грн. за попередню оплату за підписку періодичних видань по бюджетним установам (КЕКВ 2210) – 36,7 тис.грн. та по охороні здоров’я (КЕКВ 2282) – 18,4 тис.грн.
Обсяги кредиторської заборгованості по загальному фонду місцевих бюджетів району станом на 01.01.2017 обліковуються у сумі 101907,1 тис. грн., станом на 01.01.2018 – 104696,0 тис.грн., збільшились на 2788,9 тис.грн., або 27 відс. Вказана заборгованість виникла по видатках, що фінансуються за рахунок цільової субвенції на виконання програм соціального захисту населення з державного бюджету, в тому числі:
– по субвенції з надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот, яка виникла у зв’язку зі зверненням громадян після формування реєстрів для розрахунків з підприємствами надавачами послуг – 104040,2 тис.грн.;
– по субвенції з надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу, яка виникла у зв’язку зі зверненням громадян в останні дні року – 379,5 тис.грн.;
– непогашена заборгованість минулих років по субвенції з надання пільг з оплати послуг зв’язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, забезпечення продуктами харчування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу, на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот та компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 276,3 тис.грн.
Дебіторська заборгованість по спеціальному фонду станом на 01.01.2017 складає 160,9 тис.грн., на кінець звітного періоду – 185,1 тис.грн., із них: попередня оплата ПДВ по охороні здоров’я (КЕКВ 2282) – 8,3 тис.грн., по капітальним видаткам – 176,9 тис.грн., в тому числі: по Червонослобідській сільській раді – 160,9 тис.грн., яка є простроченою в зв’язку з судовими приписами, та попередня оплата періодичних видань по культурі – 15,9 тис.грн.
Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду бюджетів сіл та районному на 01.01.2018 відсутня.

Прострочена заборгованість

Прострочена кредиторська заборгованість по загальному фонду бюджету району складає 256,1 тис. грн. по видатках, що фінансуються за рахунок цільових субвенцій з державного бюджету на виконання програм соціального захисту населення.
Прострочена кредиторська заборгованість по спеціальному фонду відсутня.

Інша інформація

З метою збільшення доходів бюджету району фінансовим управлінням Черкаської райдержадміністрації щоденно готується довідка про стан надходження доходів до районного бюджету у розрізі податків і зборів, постійно ведеться аналіз заборгованості по орендній платі за землю та податку на доходи фізичних осіб у розрізі платників.
Працівники фінансового управління приймають постійно участь у роботі міжвідомчої робочої групи з питань легалізації зайнятості населення та забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної та заробітної плати та засіданнях комісії з питань ліквідації заборгованості з виплати заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат і сплати податків та інших платежів до місцевих бюджетів.
Проводилися наради з органами місцевого самоврядування з питання формування показників бюджету на 2017 рік та щодо підвищення ефективності використання земель державної та комунальної форми власності та приведення розмірів орендної плати по договорах оренди за землі сільськогосподарського призначення та невитребувані земельні частки (паї).
Сільським радам щомісячно надається інформація про стан сплати орендної плати за землю до місцевих бюджетів в розрізі орендарів для проведення роботи з орендарями по скороченню боргів по орендній платі та проводиться звірка із ДПІ в Черкаському районі по платниках.
Фінансовим управлінням на протязі звітного періоду затверджено 19 сільських та районний бюджети, проводились тематичні перевірки щодо правильності складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з районного бюджету та бюджетів сіл. Крім того, внесені зміни в 20 бюджетів за рахунок додаткових фінансових ресурсів.
Підготовлено 8 доповідних записок райдержадміністрації з питань виконання зведеного бюджету району та районного бюджету за 2016 рік, за І квартал, півріччя та 9 місяців 2017 року та щомісячне інформування, щоквартально надається інформація про заходи щодо скорочення та недопущення заборгованості в бюджетній сфері, надана відповідь на 1665 листів та доручень райдержадміністрації, райради та інших установ щодо планування та використання бюджетних коштів, надано відповідь на 11 звернень, направлено на сільські ради листи щодо розгляду рішень по затвердженню сільських бюджетів на 2017 рік та усуненню недоліків. Підготовлено 9 рішень сесій районної ради: “Про районний бюджет на 2017 рік”, “Про районний бюджет на 2018 рік” та “Про внесення змін до рішення сесії “Про районний бюджет на 2017 рік” та внесені зміни до розпису видатків (648 довідок), внесені зміни до сільських бюджетів (1423 довідок).
За 2017 рік проведено 197 перевірок бюджетних установ, що фінансуються з районного та сільських бюджетів. Перевірки проводились з питань: відповідності планування місцевих бюджетів вимогам Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 „Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ” із змінами, правильності підготовки рішень органів місцевого самоврядування.
Відповідно до квартального плану роботи фінансового управління працівниками на протязі періоду проводяться аналізи щодо дотримання чинного законодавства при плануванні та використанні коштів органами місцевого самоврядування та органами державного управління.
Працівниками фінансового управління проводиться постійно робота з головними бухгалтерами районного бюджету та спеціалістами сільських рад щодо недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованості (в т. ч. простроченої), суворого відстеження за станом розрахунків, строками платежів та документообігом на всіх етапах проходження розрахункових документів.
Працівникам сільських рад, Білозірській та Степанківській ОТГ постійно надається практична допомога щодо дотримання положень бюджетного законодавства на всіх стадіях складання та виконання бюджету.
Крім того, постійно проводилась робота з територіальними громадами щодо залучення субвенцій до районного бюджету для вирішення проблемних питань. При внесенні змін в бюджети сільських рад по загальному та спеціальному фондам станом на 01.01.2018 залучено до районного бюджету 8947,4 тис.грн., що більше минулого року на 25 відс.
Фінансовим управлінням і надалі проводиться робота по контролю за ефективним та раціональним використанням бюджетних коштів на утримання закладів та установ району.

 

За інформацією
фінансового управління
Черкаської РДА

Comments are closed.

Інвестиційна карта Черкаського району

Увага!

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації

Письмові пропозиції до проекту детального плану приймаються відділом регіонального розвитку, містобудування,  архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської РДА із 09.08.2018 по 07.09.2018.

Додатки:

Увага!

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації

Письмові пропозиції до проекту детального плану приймаються відділом регіонального розвитку, містобудування,  архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської РДА із 27.07.2018 по 27.08.2018.

Додатки: