Районний центр надання адмінпослуг інформує

Відділом надання адміністративних послуг підготовлено проект розпорядження «Про визнання таким, що втратило чинність,  розпорядження Черкаської районної державної адміністрації від 13 листопада 2014 року № 313».


АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту розпорядження Черкаської районної державної адміністрації «Про визнання таким, що втратило чинність,  розпорядження Черкаської районної державної адміністрації від 13 листопада 2014 року № 313»

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження районної державної адміністрації «Про визнання таким, що втратило чинність,  розпорядження Черкаської районної державної адміністрації від 13 листопада 2014 року № 313» підготовлений  відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності  регуляторного акта», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 (із змінами від 16.12.2015 №1151).

І. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації  надання  адміністративних послуг» рішення про утворення центру, про затвердження положення про центр надання адміністративних послуг, а також переліку  адміністративних послуг, що надаються через центр надання адміністративних послуг, які прийняті на підставі примірного положення про центр надання адміністративних послуг  не є регуляторними актами у сфері господарської діяльності.

Основні групи (підгрупи) на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни   +
Держава   +
Суб’єкти господарювання,   +
у тому числі суб’єкти малого підприємництва   +

 ІІ.  Визначення цілей державного регулювання

Дане розпорядження приймається з метою приведення нормативно-правових актів райдержадміністрації у відповідність до чинного законодавства.

ІІІ. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей та аргументи щодо переваги обраного способу

1. Визначення альтернативних способів

Вид  альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1 Залишити діючим зазначений нормативний акт
Альтернатива 2 Внесення змін до діючого регуляторного акту без погодження
Альтернатива 3 Прийняття даного регуляторного акту

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави:

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1 Відсутні Відсутні
Альтернатива 2 Відсутні Відсутні
Альтернатива 3 Відсутні Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1 Відсутні Відсутні
Альтернатива 2 Відсутні Відсутні
Альтернатива 3 Відсутні Відсутні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показники Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць 1 34 3321 3356
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків 0,02 1,01 98,95 100

 

Вид  альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1 Відсутні Відсутні
Альтернатива 2 Відсутні Відсутні
Альтернатива 3 Відсутні Відсутні

Кількісне визначення  витрат, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акту:

Сумарні витрати за альтернативами Сума витрат, грн.
Залишити діючим зазначений нормативний акт

 

Відсутні
Внесення змін до діючого регуляторного акту без погодження

 

Відсутні
Прийняття даного регуляторного акту

 

Відсутні
  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1(Залишити діючим зазначений нормативний акт) 1 Не сприяє вирішенню проблеми
Альтернатива 2(Внесення змін до діючого регуляторного акту без погодження ) 1 Не відповідність принципам  регуляторної політики
Альтернатива 3(Прийняття даного регуляторного акту) 4 Цілі прийняття даного регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою, в зв’язку з  спрощенням прийняття рішень

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1

(Залишити діючим зазначений нормативний акт)

Відсутні Відсутні Цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).
Альтернатива 2

(Внесення змін до діючого регуляторного акту без погодження )

Відсутні Відсутні Не відповідність вимогам чинного законодавства
Альтернатива 3

(Прийняття даного регуляторного акту)

Відсутні Відсутні Цілі прийняття даного регуляторного акта будуть досягнуті  повною мірою.

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

(Залишити діючим зазначений нормативний акт)

Не сприяє вирішенню проблеми

Х

Альтернатива 2

(Внесення змін до діючого регуляторного акту без погодження )

Не відповідність принципам  регуляторної політики

Х

Альтернатива 3

(Прийняття даного регуляторного акту)

Цілі прийняття даного регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою, в зв’язку з  спрощенням прийняття рішень

Х

Запропонований спосіб відповідає діючому законодавству, а також дозволить спростити прийняття  розпоряджень та внесення змін до них не допускаючи погіршення якості або припинення надання адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Реалізація такого регуляторного акту забезпечить дотримання створення зручних умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Виконання вимог даного розпорядження  не потребує витрат з коштів Державного, обласного та місцевого бюджетів.


п/п

Об’єкт впливу

Витрати

Вигоди

1. Держава Відсутні Дотримання вимог діючого законодавства
2. Суб’єкти господарювання Відсутні Спрощена процедура при внесенні змін до прийнятих рішень Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг.
3. Споживачі Відсутні Спрощена процедура при внесенні змін до прийнятих рішень Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг.

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Дія регуляторного акту не обмежена.

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Основними  показниками  результативності дії регуляторного акта є спрощення процедури прийняття рішень щодо надання адміністративних послуг.

Проект регуляторного акту оприлюднений на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

  IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта управлінням економіки Черкаської районної державної адміністрації.

Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” до дня набрання чинності регуляторного акта. Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснюватиметься через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом з використанням показників результативності, у формі звіту. Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

Обрано статистичний метод проведення відстеження результативності регуляторного акту.

 

За інформацією
відділу надання адміністративних послуг
Управління фінансів Черкаської РДА

Leave a Reply

Інвестиційна карта Черкаського району

Увага!

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації

Письмові пропозиції до проекту детального плану приймаються відділом регіонального розвитку, містобудування,  архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської РДА із 09.08.2018 по 07.09.2018.

Додатки:

Увага!

Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації

Письмові пропозиції до проекту детального плану приймаються відділом регіонального розвитку, містобудування,  архітектури та житлово-комунального господарства Черкаської РДА із 27.07.2018 по 27.08.2018.

Додатки: