Мінрегіон опублікував рекомендації щодо створення сучасних сервісних центрів в Україні

На офіційному сайті Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР) Мінрегіону розміщено рекомендації для місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо реалізації проектів сучасних сервісних центрів з надання адміністративних послуг в Україні.

«Якісна послуга на рівні громади, в тому числі й адміністративна послуга – одне з головних завдань секторальної децентралізації. Сучасні сервісні центри – це  обличчя влади на місцях. На сьогодні в Україні створено понад 700 ЦНАПів, близько 40 – в ОТГ. Наша ціль – створити ефективну систему надання адміністративних послуг по всій території Україні, через яку людина швидко й зручно зможе отримати якісний сервіс в оформленні документів. На допомогу громадам Мінрегіон розробив рекомендації щодо створення сучасних сервісних центрів, які громади можуть використовувати фактично як типові проекти.  Фінансові інструменти для цього сьогодні є – зростаючі місцеві бюджети, Держфонд регіонального розвитку, державна субвенція на розвиток інфраструктури ОТГ, проекти технічної міжнародної допомоги. Зараз ми спільно з експертами та міжнародними партнерами з ULEAD, USAID, GIZ, EDGE, EGAP, інших донорських організацій впроваджуємо цей проект. На сайті Держфонду регіонального розвитку ми опублікували рекомендації для регіонів щодо створення таких центрів», – зазначив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадій Зубко.

У свою чергу, заступник Міністра з питань будівництва Лев Парцхаладзе повідомив, що це робочий варіант рекомендацій і з ними можуть ознайомлюватися усі бажаючі. «Зараз ще опрацьовані не всі блоки цих рекомендацій, тому вони будуть постійно оновлюватися. Всі, хто хоче надати свої пропозиції та зауваження до них, можуть надсилати їх на електронну пошту cnapminreg@gmail.com до 15 серпня 2017 року. Будемо спільно опрацьовувати їх у робочому порядку та вносити конструктивні корективи. Це дуже важливо, адже ними можуть користуватися регіональна та місцева влада під час створення таких сучасних сервісів на місцях», – наголосив заступник Міністра.

Зокрема, у рекомендаціях прописані:

– організація процесу створення сервісних центрів;

– вимоги до приміщень, стандарти та зонування;

– перелік адміністративних послуг, що можуть надаватися, та розрахунки, алгоритми налаштування послуг;

– бізнес-процеси;

– стандарти HR;

– програмне забезпечення;

– технічне оснащення та устаткування робочих місць;

– приклади та типові графіки реалізації проекту.

Рекомендації доступні за посиланням: http://dfrr.minregion.gov.ua/rekomendatsiyni-materiali-schodo-stvorennya-suchasnih-servisnih-tsentriv-v-ukrayini-03-08-2017

 За інформацією Мінрегіону України

Leave a Reply

Зворотній зв’язок із владою

«Гаряча лінія» Черкаської районної державної адміністрації:
За телефонним номером: 64-02-81
Працює з понеділка по п’ятницю o 8.00 до 17.15
Електронна пошта для ваших листів - cherkaskarda@ukr.net або 04061317@mail.gov.ua
Урядова "гаряча лінія" 0 800 507 309 www.ukc.gov.ua

Скажи корупції – НІ! 0-800-503-200 – гаряча лінія НАБУ

(0472) 31-42-54 — гаряча лінія Черкаської обласної прокуратури
(0472) 39-33-78 — приймальня МВС України у Черкаській області
(0472) 37-92-44 — гаряча лінія СБУ в Черкаській області

Інвестиційна карта Черкаського району

Енергоменеджмент – шлях до заощадження

Бережи енергію!

Сила нескорених!

Ми за чистоту ДОВКІЛЛЯ!